wtorek, 26 stycznia 2016

Ferie #9- opis instruktora Schleich

Hej !  Stała się straszna rzecz... Śnieg stopniał -,- Na polu jest teraz dosłownie okropnie , wszędzie piach i błoto... Ale przejdźmy do posta. Dzisiaj opis instruktora który przyjechał w paczce z hafingerem ;D
Post z Hafingerem  KLIK
Unpacking KLIK 
 A więc zacznijmy:

 Ogółem to szczegółowy, ładnie i starannie pomalowany.
Ubranie
Ubrany jest w jasną koszulę na guziki , brązowe bryczesy i czarne buty. Włosy ma ciemno brązowe a usta zaróżowione- dość mocno
Poza
Mężczyzna stoi prosto, jedną nogę ma lekko bokiem. Prawą rękę ma uniesioną, wygląda jakby karmił konia albo komuś coś tłumaczył. W lewej ręce trzyma  bacik , ma też na niej srebrny zegarek. Szczerze to na początku myślałam że to pani xD
Nie wiem co by tu jeszcze napisać ... Model uznaję za udany , szkoda tylko że jest nieco mały ale to do przeżycia :)
Z tyłu
Ręka
Postanowiłam że przy opisie na koniec wstawię porównanie wielkościowe z modelami ^^

Z golden retriever schleich- Roxy
z ogierem hanowerskim CollectA
Picasso ♥

z Justyną

z ziemnioczkiem xD
Ok, to na dzisiaj koniec :) Jutro kolejny pościk ^^
Mam nadzieję że post był w miarę przyjemny :)
Chcecie jakiś post na życzenie ? 
Pozdrawiam cieplutko !
Roxy


4 komentarze:

  1. Suuuper! :D Iiiii....
    Jestem pierwsza!Cud nastał ^ ^
    Bardzo fajny post,pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarz ma dziwną xd poza tym bardzo fajny
    Pozdrawiam
    whitearabianstudio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam mieć tą figurkę, mimo że ma dziwną twarz :")
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tego gościa XD. No może przesadzili z ustami.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    okiemkonia.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń