czwartek, 2 czerwca 2016

Dzień Dziecka, Nowy Model i 3 Breyerowe Marzenia ♥

Witajcie Kochani ♥ <--- tak owszem to nowe powitanie :)
Dzisiaj post troszkę zwariowany bo uwzględnię w nim 3  albo nawet 4 zagadnienia. 
Bez przedłużania zaczynajmy !

Po pierwsze ... Jak pewnie wiecie nie no wiesz nikt wcale nie wiedział że był dzień dziecka pff   
minął już Dzień Dziecka a więc chciałabym pokazać Wam jeden z dwóch modeli koni ( drugiego Wam nie zdradzę , główkujcie - przygalopuje w przyszłym tygodniu, też zimnokrwisty ;p). 
Prezentem jest  ogier Clydestale z Collecty nr 88621 maści gnadej. Kupiłam go w Rossmanie ( do końca nie wiedziałam na jakie modele się natknę i w jakim będą stanie ). I tu sie zawiodłam... 
Obecnie bezimienny ogier ma mnóstwo zadrapań, maźnięć srebną farbą, kropek i pomarańczowych plamek. Teraz pewnie wszyscy w tle buczą
* -,- TO PO CO GO KUPIŁAŚ -,- *
Otóż owy model skradł moje serce już od bardzo dawna. Nie maść a rzeźba zadecydowała o kupnie. Młody pójdzie prawdopodobnie na CM - mój albo gdzieś go wyślę, tyle że nie wiem gdzie , jak wysłać i którą maść wybrać ... sporo dylematów. Póki co bezimienny będzie czekał na półce na swój dzień.
Przejdźmy do fot.


 Mimo złej pogody i braku warunków (;c) do zrobienia zdjęć w terenie zabrałam bezimiennego
 na ... balkon :D  Stwierdziłam że może być ciekawie i owszem, było. Trochę się napracowałam przy ustawieniu konia, odpowiedniego tła itd , raz prawie runął z barierki - miałam  zawał xd

 Powyżej widać właśnie plamkę srebrnej farby ;<
Jeśli ktoś będzie chciał dokładny opis tego konika to niech wspomni w komku ( z tego względu , że wiele osób opisywało ten model i większość wie że jest świetny ) Także no.. wiecie :)

Słońce wyszło *-*
 Jakość [*] aparat wariat [*]


Mela postanowiła dosiąść pana bezimiennego i troszkę na nim pogalopować.

Ulubione zdjęcie <3


To tyle ze zdjęć :D 
Po drugie - Breyerowe Marzenia ♥ 
Kilka osób z świata realnego pytało mnie o moje modelowe marzenia. Owszem , na chciejliście jest ich mnóstwo ale tu chciałam pokazać trójkę faworytów od bardzo dawna.

1.Zenyatta ♥ Klacz która od zawsze była moją faworytką , ale nigdzie nie mogłam jej znaleść. Kiedyś była na wyciągnięcie ręki ale ja nie mogłam się zdecydować ;<
Narazie pozostaje niespełnionym marzeniem :c
2.Kolejny warty uwagi konieł - O'Leary's Irish Diamond <3
Po prostu PIĘKNY ♥
 

3.Sato, kolejny piękniś :) Maść idealnie pasuje do niego, Sam na tym samym moldzie odpycha jakoś tak ;/
 Zazdroszczę posiadaczom tych ślicznych modeli i to bardzo heh :)

 A więc na małe podsumowanie posta :
Wiecie już co dostałam na Dzień Dziecka w 50% , drugi model to pewna klacz zimnokrwista z Collecty ;o
Jeśli ktoś będzie chciał dokładny opis bezimiennego czy porównanie wielkości (gigant xd) to od tego są komki , chętnie napiszę i rozwieję wszelkie wątpliwości :)
Roxy do cholery za dużo emotek
Potrzebuję małej pomocy przy wybraniu maści dla Clydestala ;c
Ma ktoś jakąś propozycję ?
Byłabym bardzo wdzięczna, z góry dziękuję ♥

To na dziś to tyle !
Pozdrawiam cieplutko Czytelników ♥
~Roxy









14 komentarzy:

  1. Gratuluję modelu ;) Też mam (co prawda dalej ale jednak) na ,,chciejliście'' Sata i Zenyattę ^w^
    Pozdrawiam,
    ~Ula ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś rację rzeźba ogiera
    jest na prawdę ładna :)
    A co do maści to nwm może srokata lub bułana ???
    Mnie też bardzo podoba się Zenyatta <3
    Mogłabyś zrobić porównanie wielkości tego modela ???
    Super post Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za maści (:
      Z chęcią zrobię porównanie :D
      Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Cudny model ogier bardzo
    mi sie podoba :) Szczególnie poza
    w , której się znajduję 
    Ja marzę o Sato to naprawdę fantastyczny model <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza jest świetna:D
      Sato jest cudny *-*
      Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Bardzo okazały model! :)
    Chociaż ma kilka zadrapań, wygląda przepięknie. :D
    Mnie osobiście bardziej się podoba od ogiera Clydesdale Schleich 2016 - nieproporcjonalny łeb. XD
    Ahh, te Breyery... Musze sobie sprawić.. :)
    Zennyatta jest cudowna! Kare konie są boskie! ♥
    Hm... Myślisz nad pomalowaniem? proponuję Ci na kasztanowo z dodatkami czerni i bieli. :)
    Pozdrawiam serdeczne!
    Emma Duerre ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomysły maści :*
      Schleich mnie tak jakoś odpycha xd
      Zenn to cudo <3
      Pozdrawiam i dziękuję ♥

      Usuń
  5. Całkiem fajny ten clydesdale :) idealnie nadaje się na customa bo w tej maści marnuje się taką rzeźba... Widziałbym go w jakiejś maści overo lub sabino ^^ w każdym bądź razie gratuluję ogoniastego :) ja bym go nazwała Nicpoń :') Zen już od dłuższego czasu śni mi się po nocach i bardzo żałuję, że nie kupiłam jej jak jeszcze była dostępna... Dobrze żem nie popełniła tego błędu przy Sato :) co do Larego... Miał być moim pierwszym breyerem... Niestety w Kanadzie był już nie dostępny :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za pomysły :D
    Nicpoń - niezłe :')
    Też mi się śni po nocach heh :D
    Szkoda że Lary był niedostępny , naprawdę śliczny model *-*
    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm... Maść... Ja bym go widziała w siwej jabłukowitej ^.^ z jaśniejszymi szczotami i ogonem... A imię już mam! Skyfall! To by tak do niego pasowało... Gdybyś wzięła dla niego taką maść i takie imię, byłabym w 101 niebie :P Zresztą widać, że nie masz jeszcze konia o takiej maści. Byłby wyjątkowy :) Ja moją kolekcję buduję na różnorodności (a przyajmniej się staram), nie wiem jak Ty, więc nie mam pojęcia, jaka maść by pasowała wg Ciebie. A Zenyatta i Sato to też moje największe marzenia (no i jeszcze Padre, pomimo, że jest taki ''zabawkowy''). Ogólnie Twój blog jest extra, tylko fajnie by było, gdybyś częściej pisała, bo Twoje notki są ciekawe i interesujące. Widać, że nie kopiujesz pomysłów od innych ;) Wiem, że kom krótki, ale nie wiem, co jeszcze napisać xD
    Pozdro,
    Riley

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłe słowa i propozycje :* to naprawdę motywuje :D
    Również pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się Zenyatta najbardziej podoba. Przyjaciółka ma, poleca.
    Co do Collecty... Takie plamy i zarysowania to ich specjalność. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się urodziłam w dniu dziecka. XD 😊😊😊😊😊😊

    OdpowiedzUsuń