sobota, 16 stycznia 2016

#1 Unpacking - moja paczka

Cześć ! Dawno nie pisałam bo ... no... szkoła -,-Ale już mam ferie więc wiecie, posty częściej ;> Zacznijmy od pierwszej sprawy....
 Ostatnio dosłownie rozwaliliście system ...
 Wyświetleń 4239 , a pod JEDNYM postem ponad 300 wyświetleń :D jesteście najlepsi <3
[ obiecuję , ograniczę emotki, tak tak ...] Bardzo ale to bardzo z całego serducha dziękuję ;*

 
Ostatnio narobiło się trochę końkursów  a więc ja z moim poczekam  do wiosny... No może wcześniej :)

Przejdźmy do konkretów, czyli do czego ten post zmierza. Dzisiaj pierwszy ( i nie ostatni )  Unpacking na tym blogu. Stwierdziłam że same pokazywanie tego co do mnie przyjechało jest już nieco nudzące. . . i w mojej głowie zrodził się pomysł na urozmajcenie zwykłego opisu czyli Unpacking. Chyba mniej-więcej ogarniacie o co chodzi ale dla niewtajemniczonych po krótce wytłumaczę:
Będę otwierać paczkę i pokazywać jej zawartość. 
A więc do dzieła:

Tak wyglądała paczka

A tak to co znalazłam w środku, oczywiście były jeszcze tony folii bąbelkowej x3

Koteł

źrebolek ( w czym on jest XD ?!)
oraz upragniony instruktor :D
Kotek dostał imię Felek ( miał być Adolf ale ....nie nie nie xD ), po prostu pasuje do niego ;>
Źrebak hafinger to Nubir , a instruktor Marek ( był już w jednym opowiadaniu ,może ktoś pamięta ? )

 Źrebaczek jest naprawdę uroczy , malowanie nie powala bo to dość stary model ale jego poza wszystko nadrabia *.*
 Felek również jest bardzo śliczny ale... na plecach ma napisy typu z którego jest roku itd i to niezbyt fajnie wygląda ...:/
Instruktor nie ma raczej żadnych wad , jest bardzo praktyczny ( XD ) można go zaprezentować w różnych zestawieniach z modelami :)
To tyle z Unpackingu, dokładniejsze opisy już niedługo ^^
Przesyłam jeszcze kilka foci, aby post nie był zbyt krótki xD
Większość jest z fleszem dlatego... no .... nie są idealne ....
 
z Salsą <3
Z Pestką <3

rodzinka
Felek i Ruby

Cała drużyna xD

♥ ♥ ♥
Chcecie kolejne Q&A ?? Zadawajcie pytanka !
 
To ja już żegnam się z Wami , pozdrawiam cieplutko ^^
Roxy

9 komentarzy:

  1. Źrebak i kotek cudowny :)
    Fajny pomysł na taki post
    pozdrawiam i życzę jeszcze więcej wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję stadka :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowych modeli w szczególnośći leżącego źrebaka,bo jest uroczy :). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję modeli i wyświetleń ;)
    Źrebaczka mam i z malowaniem się zgadzam, z nóg nie powala (jest okropne) no ale poza jest boska ^.^
    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow,widzę,że zdjęcie na Twoim bilboardzie (? xD Chodzi mi o to zdjęcie na samej górze xd ) się zmieniło ;D
    Na lepsze,oczywiśnie ^ ^

    Notka bardzo ciekawa,ładny żrebaczek,kiciuś też niczego sobie,a instruktor... no,spoko xD
    Jego zdjęcie z Pestuchem jest najlepsze :3

    Q&A?Oczywiście! Już lecą pytanka:

    1.Wolisz czekoladę mleczną czy białą?A może gorzką? xd
    2.Nosisz bransoletki?
    3.Śpiew czy taniec?
    4.Jakie masz na sobie skarpetki w tej chwili? x3
    5.Wolisz dużą liczbę pytań czy raczej małą?
    6.Grasz w gry typu Pou?
    7.Do czego masz szczególny talent? ;3
    8.Ulubiona cyferka? x3
    9.NIE lubiana cyfr?
    10.Cieszysz się,że pytań jest 10 a nie 9 ? ^.^

    To na tyle,wyczekuję następnej noci! <3
    Pozdrowionka ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tego źrebaczka! ;D
    Aha, jeżeli chodzi o pytanka, to mam ich kilka: ;)
    1) Ryż czy makaron?
    2) Harry Potter czy Draco Malfoy (wybacz, musiałam ;D)
    3) Koteły czy pieseły? (chodzi o psy i koty XD)
    4) Masz innego bloga?
    5) Ile masz schleichów? ;)
    6) Czerwony czy zielony?
    7) Co sądzisz o kolorze pomarańczowym?
    8) Ulu literka? ;3
    9) Film czy zdjęcie? (co lepsze)
    10) Komputer czy TV?
    11) Miotła czy samochód? ;D (sorki, musiałam ;3)
    12) technika czarno - biała czy kolorowa?
    13) Aparat czy telefon?
    14) Jakiej firmy masz swoje ulu kolczyki?
    15) Ulubiony/a aktor/ka?
    16) Wolisz Epokę lodowcową 4 czy Alvin i wiewiórki 2?
    17) Jakie masz przezwisko?
    18) Ulu kolor?
    19) Nie ulu kolor?
    i 20) Gorzka czy mleczna lub owocowa czekolada?

    Okej, to tyle z pytanek! ;D
    Mam nadzieję, że je umieścisz w kolejnym poście. ;)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tego źrebaczka! ;D
    Aha, jeżeli chodzi o pytanka, to mam ich kilka: ;)
    1) Ryż czy makaron?
    2) Harry Potter czy Draco Malfoy (wybacz, musiałam ;D)
    3) Koteły czy pieseły? (chodzi o psy i koty XD)
    4) Masz innego bloga?
    5) Ile masz schleichów? ;)
    6) Czerwony czy zielony?
    7) Co sądzisz o kolorze pomarańczowym?
    8) Ulu literka? ;3
    9) Film czy zdjęcie? (co lepsze)
    10) Komputer czy TV?
    11) Miotła czy samochód? ;D (sorki, musiałam ;3)
    12) technika czarno - biała czy kolorowa?
    13) Aparat czy telefon?
    14) Jakiej firmy masz swoje ulu kolczyki?
    15) Ulubiony/a aktor/ka?
    16) Wolisz Epokę lodowcową 4 czy Alvin i wiewiórki 2?
    17) Jakie masz przezwisko?
    18) Ulu kolor?
    19) Nie ulu kolor?
    i 20) Gorzka czy mleczna lub owocowa czekolada?

    Okej, to tyle z pytanek! ;D
    Mam nadzieję, że je umieścisz w kolejnym poście. ;)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ups, coś co pytanek mnie ciągnie... XD
    21) Papier kolorowy czy biały?
    22) Szlaban na komputer czy TV?
    23) Wolisz emotkę: ;D, czy *.* lub ;3?
    24) Masz facebooka czy coś w tym rodzaju?
    25) Foka czy morświn?
    26) Muszelka czy bursztyn?
    27) Insygnia Śmierci cz. 1 czy 2? (musiałam... ;3)
    ALE TERAZ SZCZERZE: 28) Ładnie (wg Ciebie) rysuję? O.o
    29) Matma czy polski?
    30) Pędzel czy ołówek?
    31) Nimbus 200 czy 2001? (Soreczki za wszystkie pytania dotyczące HP, ale mnie to ciągnie...)
    32) Laysy czy Cheetosy? (chodzi o chipsy)
    33) Pepsi czy Cola?
    34) Lubisz Fast Foody?
    35)Kolekcjonujesz jakieś magazyny?
    36) Ulu owocek i warzywko?
    37) Asterix czy Obelix?
    37) E-book czy książka?
    38) Lekcje czy przerwy?
    39) Biały czy czarny?
    I ostatnie pytanko: 40) W jakim kolorze obecnie masz spodnie lub sukienkę czy spódnicę?

    Ufffff, namęczyłam się trochę... XD
    Mam nadzieję, że wszystkie uwzględnisz. ;D
    Adios!
    Art

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytanka....
    Kolejne! ;D
    41) Shakira czy Katy Perry?
    42) Muzyka czy Plastyka (chodzi o przedmiot szkolny)
    43) Lubisz malować?
    44) Co sądzisz o owczarku szkockim?
    45) Drewno czy plastik? (dlaczego)
    46) Co sądzisz o chomikach?
    47) Czy to pytanie jest potrzebne?
    48) Ulu youtuber?
    49) Płyta CD czy piosenka z YT?
    50) Lubisz Disney'a? jeżeli tak, to jaka bajkę?
    51) Żelki czy ciastka?
    52) Ulubiona galaretka owocowa?
    53) w jakim kolorze masz obecnie buty?
    54) Co sądzisz o liczbie 4?
    55) Chciałabyś wziąć udział w Turnieju Trójmagicznym? (musiałam... ;D)
    56) Griffindor czy Slytherin?
    57) Do jakiego domu w Hogwarcie chciałabyś należeć? *.8
    58) Lubisz liczbę 103?
    59) Lubisz ortografie?
    I ostatnie (chyba...) 60) Rock czy Pop?

    Wybacz za ilość pytanek, a le miałam chęć się pomysłem wykazać... Ufff. ;DDD
    Pozderki!
    Czekam na miły komentarz! ;DDDD

    OdpowiedzUsuń