środa, 11 stycznia 2017

Mała rozpiska planów :)

Cześć Kochani!
W dzisiejszym poście troszkę zajawek na kolejne posty. Stwierdziłam, że muszę sobie to jakoś uporządkować - przemyślenie w głowie nie wystarczało, dlatego postanowiłam wypisać wszytko czarno na białym -przy okazji będziecie wiedzieć czego możecie się spodziewać w najbliższym czasie :)
1. Opis ogiera Black Forest z Collecty ( obecnie najnowszego nabytku-model to jeden z nowości 2016) - Potrzebuje do tego jakiegoś spoko tła i oczywiście światła dziennego ( co  nie jest osiągalne przy moich powrotach ze szkoły około 17 :/) W weekend postaram się zrobić jakieś znośne zdjęcia :)
2. Opis Customa klaczy camargue z Collecty -->była malowana dwa razy - pierwsza maść - gniady podpalany - malowana chyba w listopadzie albo październiku - do świąt zdążyła się zakurzyć i trochę zepsuć, zarysować  dlatego postanowiłam ją " odnowić"....po czym stwierdziłam że lepiej będzie jej w gniadym bez podpalania :') i taka też się stała.  Efekt ujrzycie juz niebawem!
3. Porównania modelowe - mam zamiar zrobić kilka postów gdzie porównuje modele różnych marek lub starsze i nowsze wersje tych samym ras oczywiście. Napewno będą Black Foresty,  Lipicany i Hanowery,  a co dalej to się pomyśli ;)
4. Nowości 2017 - sądzę że przydałaby się moja opinia na temat nowych modeli na ten rok - z tego co widziałam to są całkiem niezłe.  Ewentualnie jak jakieś zamówię to Unpacking i opisy
5.Q&A 2017 - pierwsze pytania i odpowiedzi  w tym roku - możecie już je zadawać w komentarzach :)
To tyle z planów
Mam nadzieje że wszystkie uda mi się zrealizować
Pozdrawiam cieplutko i do następnego ❤
Roxy

16 komentarzy:

  1. Nie mogę doczekać się nowych postów ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Roxy, Pisz trochę częściej... rzadko tu coś się pojawia ... A ten blog jest NA PRAWDĘ FAJNY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się :) plany juz są więc trzeba je tylko zrealizować :)dziękuję ❤

      Usuń
  3. ROXY, kochana ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Cieszę się, że piszesz!!!!
    Wiesz, jak się stęskniłam, nie do wyobrażalne moje cierpienia.... Ale teraz jesteś, piszesz! :) Mam propozycje, kup jakiegoś modela ze Schleich, z 2017 roku i napisz o nim to, co sądzisz, czy wg Ciebie tym razem firma Schleich fajnie się spisała, czy na odwrót. U mnie na razie brak nowości pt. modele, ale muszę mieć tę Emmę! Z Breyera ♥
    A po za tym jestem strasznie radosna, że znowu piszesz ;)
    Powodzenia w tym roku z modelami, postami i życiem ♥ Szczęścia i radością, spełnienia marzeń :)
    Czekam na kolejnego posta i dziękuję za wszystkie komentarze ♥
    twoja fanka i czytelniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe powitanko ❤❤ Tez się bardzo cieszę, za Wami wszystkimi się stesknilam, brakowało mi tego ;) dziękuję za pomysł chyba tak zrobię. Powodzenia przy polowaniu na Emme 😊wzajemnie, dużo zdrówka, szczęścia, weny i spełnienia marzeń!
    Nie musisz dziękować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że jest kolejny post 💜💜💜💜
    Uwielbiam twojego bloga o modelach i twoje notki i zdjecia 💜 pisze całkiem szczerze chciałabym robić takie fajnę notki o modelach jak ty 😘 fajne palny mogę dodać juz pod tym postem pytania ? Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru czekam na posty ❤
    Ofellia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku źle przeczytałam sorki a wiec moje pytania :
      1) ulubiony koń z twojej stajni?
      2) twoja ulubiona maść?
      3) wolisz konie zimnokrwiste czy gorącokrwiste ?
      4) o jakim modelu marzysz ?
      5) gdzie chciałabyś spędzić ferie ?
      6) lubisz śnieżną zimę czy taką deszczową ?
      7) twój ulubiony miesiąc ?
      8) twój ulubiony film (aktualnie) ?
      9) masz Jakąś swoją ulubioną postać w świecie jeździeckim ?
      Np. Ulubioną amazonkę ?
      10) masz jakieś postanowienia noworoczne ?
      Pozdrawiam raz jeszcze 😘

      Usuń
    2. Jeju dziękuję za tyle miłych słów 💝💝 Nic się nie stało, spoko ;) dziękuję za pytanka i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. Nie mogę się doczekać Q&A :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie będzie jak się pytanka uzbierają ;)

      Usuń
    2. Będzie będzie jak się pytanka uzbierają ;)

      Usuń
  7. Super blog !!! Bardzo mi się podoba będę wpadać częściej ;D
    Czekam na realizację planów bo zapowiadają się bardzo ciekawie masz cudowny nagłówek <3 Zapraszam też do mnie choć tematyka nieco inna bo są to opowaidania ale może ci się spodoba ;)
    A oto i pytania :
    1) Jaki był twój pierwszy model?
    2) Ulubiony kolor ?
    3) Co robisz w Ferie ?
    4) Czy ktoś z twojej rodziny mieszka za granicą ?
    5) Twój ulubiony smak lodów ?
    6) lubisz gofry ?
    7) Góry vs morze ?
    8) Wolisz Włochy czy grecje ?
    9) Znasz jakąś boginie grecką, jeśli tak to jaką ?
    10) Noc vs dzień ?
    11) twoja ulubiona cyfra ?
    12) Wolisz książki czy filmy? Dlaczego?
    13) Jakiej muzyki słuchasz? Jaki jest Twój ulubiony artysta/zespół?
    14) co w sobie najbardziej lubisz
    14 bo dziś 14 :D Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dziękuję ♥ wpadnę do ciebie chętnie, lubie opowiadania :D Pozdrawiam również !

      Usuń