sobota, 2 kwietnia 2016

Ogłowie skokowe i ochraniacze dla Snowa + Candy

Cześć !
W ostatnim poście pytałam się Was jaki post wolelibyście ......  i  wygrał opis Customa :)
Niestety pojawi się on dopiero za kilka dni, bo planuję coś stylu opisu w terenie ( taki opis-sesja ) a chcę to zrobić porządnie :3
A dziś będzie opis ogłowia skokowego i ochraniaczy dla Snowmana. Nie tak źle, co?

>  w tle BUUU ZNOWU BREYERY -,- < 

Przed tym jednak wstawię Baner na Candy u Zozikowej, zapraszam do wzięcia udziału :) KLIK
images

A więc zaczynajmy ! ehh muszę wymyślić coś kreatywniejszego niż zaczynajmy ; ;
 

Z góry przepraszam za światło i tło ( niestety trzeba będzie ruszyć tyłek i zrobić diorame ;-;)

OGŁOWIE
Ogłowie skokowe dla tego oto pana zostało zrobione ze wstążki o szerokości 3mm. Można uznać że jest  w kolorze  czarnym bo  jedynym elementem innego koloru jest czerwony naczółek z ozdobnymi kryształkami.
 Wszystkie paski są regulowane oprócz skośnika. Wędzidło posiada druciki  które wsadza się do otworów w pysku konia (?) tak aby nie odstawało. Przy okazji wygląda też bardziej realistycznie. Wodze nie są jakieś specjalne - zwykłe, nawet bez regulacji.
To tyle o ogłowiu, teraz przejdźmy do ochraniaczy.

OCHRANIACZE
Czarne z czerwonymi paskami. Wykonane ze skóry , paski ze wstążki no i oczywiście zapinane na rzepy.
Myślę że fajnie komponują się z ogłowiem, chociaż nie są jakieś przewybitne- jak to pierwsze ochraniacze.

Wszystkie akcesoria były robione właśnie pod kolorystykę ubrania  Chelsea ( lalki z zestawu skokowego Classic) i sądzę że całkiem nieźle to wygląda :)

Zresztą oceńcie sami c;





Ale tych zdjęć o.O

Ochraniaczek :3
Ok, to tyle ze zdjęć. Myślę że zdjęcia chociaż ciut Wam przybliżyły owy zestawik ^^

Uwaga ! Mam pytanie do Was !
Dwa modele czekają na nowe maści ale problem w tym że nie wiem jakie ;c
 Jeśli dalibyście radę mi doradzić...
Panowie nazywają się Sherlock i Emerald 
Wyglądają jak miniaturki schleich - ogier lipicanski  i andaluzyjski ;)

Chłopcy byliby wdzięczni ^^
  
 A pod koniec jak zwykle ....
Ogłoszenia   Parafialne  
- Zapraszam do zakładki ''To co czytam ♥'' - była aktualizacja ^^
Mnóstwo wspaniałych blogów 
-Zapraszam do głosowania w ankiecie na pasku po prawej stronie ►►
-Możecie napisać   pytanka do Q&A , z chęcią odpowiem ;)
- Chcę zrobić konkurs na baner tak chodzi o to u góry  bo nie wiem jaki byłby najlepszy
Byłabym wdzięczna gdybyście napisali w komku co o tym myślicie. Jeśli pomysł  wypali to podam wszystkie potrzebne warunki , informacje itp itd ;) Nagroda nwm jaka ...możecie napisać  propozycje  :)
- Dziękuję za tyyyle komentarzy pod poprzednim postem *.* 
Rozwaliliście system dosłownie xD jesteście NAJLEPSI <3 i byliście zawsze !

To ja lecę już !
Pozdrawiam cieplutko ♥
~Roxy


22 komentarze:

  1. Akcesoria są naprawdę fajne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow masz talent !!!!
    Śliczne te ogłowie a ochraniacze cudo <3
    Zdjęcia jak zwykle ładne
    A co do maści to
    mnie sie podobają taranty i nwm jakiś albinos :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx c;
      Tarant ..hmm świetny pomysł :)
      Pozderki

      Usuń
  3. Ładne akcesoria :)
    I śliczny model
    Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te akcesoria. Masz talent! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Talent ?no nie wiem xD
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Śliczne ogłowie ^^ Ochraniacze też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię Twoje robótki ręczne. ^^
    Pięknie Ci to wyszło!
    Ja też się zastanawiam nad zrobieniem takich rzeczy dla koni. :)
    Ja chciałam opowiadanie... :'(
    Pozderki!
    HermaArt
    P.S. Jaki jest Twój e-mail? Chcę Ci wysłać porady na nagłówek. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx c;
      Opowiadanko też bedzie ^^
      email: doniazawila@interia.pl
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Ja Ci już wysłałam porady na nagłówek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogłowie fajne i bardzo schludne- ale mam jedno zastrzeżenie, naczółek powinien obejmować także pasek podgardla jeśli rozumiesz o co i chodzi :)
    Co do maści to mi by się marzył andaluz mlecznobiały siwek a lipican gniady z rozległymi odmianami na nogach i głowie....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi też właśnie nie pasowało z tym naczółkiem xD
      Hahah teraz juz wiem :D
      Też myślałam o siwku *.*
      Pozderki!

      Usuń
  9. Ten model jest piękny! Tylko nigdy nie ma go na stanie... Zestaw super. Foty super. Wszystko super :D! Maści to może... Gniady z takimi jabłkami i siwy w hreczce?
    Pzdr!
    stajniamarzenie.blogspot.com <--- nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :*
      Mysle właśnie nad siwkiem bo drugi to tarancik :3
      Pozderki!

      Usuń
  10. Śliczne ogłowie ^u^ Zazdroszczę talentu i Snowman'a xd ^^ Czekam na kolejne posty.
    Pozdrawiam
    ~Hope z Stars Shadows Stables... ^3^

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam, że tak długo nie byłam na twoim blogu... Mam nadzieję, że nie jesteś na mnie zla...
    Akcesoria bardzo ładne, szczególnie ochraniacze :) fajnie pasują do stroju Amazonki ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne ci to wyszło!💘

    OdpowiedzUsuń