poniedziałek, 25 stycznia 2016

Ferie #8- 30 faktów o...

Część ! Dzisiaj już 8 część ferii <3 A w niej 30 faktów o ... Mojej kolekcji modeli koni :) Mam nadzieje że Was nie zanudzę xD
Zaczynajmy !
1. Obecnie mam 62 modele
2. Kolekcjonuje schleichy, modele Collecta i Breyer *.*
3. Mam 2 trady
4. Pierwsze modele które u mnie zawitały to klacz Pinto i ogier camargue
5. Nie dzielę je raczej na te lepsze i gorsze, wszystkie Lubie tak samo 💞
6. Mam 2 Breyery Classic i SM' ki
7. Nie zamierzam kiedyś zaprzestać je kolekcjonować
8. Nie mam żadnego Papo, Safari Ltd i Mojo Fun
9. Największe stadko tworzą schleichy
10. Chciałam kolekcjonować konie rodzinami ale coś mi to nie wychodzi XD
11. Oprócz koni zbieram również modele zwierząt gospodarskich i domowych
12. Konie CollectA mam z Rossmana xD
13. Chyba nic w tym złego XD
14. Moim modelowy marzeniem jest Breyer Jasmine
15. Mam zamiar kupić jeszcze sporo SM'ek :D
16. Poluje na klacz camargue i arabską
17. Jestem posiadaczką 46 schleichów
18. Koni CollectA mam tylko 7
19. Breyerów razem 7 XD
20. Mam 4 no name w tym 2 właśne Cm
21. Zapraszam do zakładki moja kolekcja- zaszły zmiany ^^
22. Większość koni kupiłam przez internet
23. Mam sporo osieroconych źrebolków...
24. Do mojej kolekcji dołączyły dwie dorosłe zebry a zamówiłam klacz i młode xD
25. Hmmm..... Co by tu napisać...😝
26. Zamierzam wysłać jakieś modele na Cm
27. Nie mam żadnej AR-ki 😞
28. A chciałabym mieć ;3
29. Ale chaotycznie pisze,  kurcze... -,-
30. Nie potrafiłabym sprzedać jakiegoś modelu, za bardzo się do nich przywiązalam <3

Ok. To tyle na dzisiaj ;) sorka ze w takim chaosie ale czasu brak ;((
Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za aktywność ;**
Roxy

1 komentarz: