środa, 27 stycznia 2016

Ferie #10 - kilka info

Hej ! Dzisiejszy dzień był bardzo męczący... :/
Ale za razem fajny ^^
Około 12:00 pojechałam do Bielska z mamą i ciocią ( do galerii Sfera) na tak jakby małe zakupy.
Wróciłyśmy po 19 mega zmęczone , a koło 20:00 poszłyśmy do babci. Właśnie wróciłam i nie mam siły nawet otworzyć laptopa , wgrać zdjęcia a poza tym zeszło by mi chyba do 2 w nocy ...
A do tego na zmianę pogody bolą mnie strasznie kolana :'c
Przejdźmy do lepszej części ....


Oczywiście nie obyło się od zakupu schleich :) Kupiłam pewną klacz i źrebię. Ras nie podam bo to będzie dla Was zagadka !;D Zgadujcie w komach :)
Podpowiedź:
klacz jest wyprodukowana w 2013 ,a źrebek w 2014 ( nowość na 2015 rok )
No to pa !
Pozdrawiam jak zwykle cieplutko !
Roxy

1 komentarz:

  1. W życiu nie zgadnę,więc nie będę się w to bawić xD
    Miło,że dodałaś posta mimo zmęczenia :))
    Pozdrowionka ^ ^

    OdpowiedzUsuń