czwartek, 21 stycznia 2016

Ferie #4- opis hafingera


 Hejka ! Dziś czwarta już część mojej serii ♥
Na wstępie dziękuję za ilość odwiedzin mojego bloga - wczoraj 4600 a dzisiaj aż 4700 O.o WoW ;D
W dzisiejszym poście opis źrebaka hafingera nr 13292 , mam nadzieję że będzie ciekawie ^^
Zaczynajmy!

Model został wyprodukowany w 2004 roku w Chinach i jest moim 3 przedstawicielem tej rasy. Kupiłam go między innymi ze względu na rzadką pozę i sympatyczny wyraz pyszczka :) Proporcje wydają się być  poprawne , nie znam się na tym xD
Konik jest maści izabelowatej , posiada dwie odmiany na pyszczku - różową chrapkę i gwiazdkę ?
Kopytka nie są pomalowane - raczej cieniowane , miejscami białe ... nwm czemu ale mój model jest jakoś dziwnie pomalowany :/ Wasze też tak mają ?

malowanie kopyt [*]

Ogonek
Widziałam wiele zdjęć tego źrebaka na internecie , np to poniżej i doszłam do wniosku że mój przypomina go jedynie pozą ...
pyszczek *.*
 Bardzo ciekawie ma ułożone uszka , na boki- wygląda niczym taki zakłopotany maluch xD
Konik posiada też zmarszczki min. na szyi z obu stron - co jest oczywiście na plusie ^^
Struktura sierści też jest wyrzeźbiona a na kopytkach  widać zarysy maleńkich strzałek.
zmarszczki na szyi
Podsumowując : minusem tego modelu jest jedynie malowanie , no ale cóż trzeba się z tym pogodzić. Mimo to z dumą uznaję go za perełkę mojej kolekcji :) Maluch dostał imię Nubir , myślę że do niego pasuje.
Przesyłam jeszcze kilka foci nabytku ^^


Tym akcentem kończę dzisiejszy post , do jutra!
Piszcie w komkach Wasze opinie co do modelu oraz pytanka do kolejnego Q&A ♥♥♥
 Pozdrawiam cieplutko <3
Wasza Roxy





4 komentarze:

  1. Co do pytanek, to ja Ci już napisałam. B-)
    Źrebak jest sweet, extra opis i czekam z niecierpliwością na Q&A.
    Pozdrawiam!
    P. S. W niedzielę może dodam posta. **
    Art ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do pytanek, to ja Ci już napisałam. B-)
    Źrebak jest sweet, extra opis i czekam z niecierpliwością na Q&A.
    Pozdrawiam!
    P. S. W niedzielę może dodam posta. **
    Art ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak <3
    Nubir,hmmm...ładne imię :3
    Super wyszło ^ ^
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń