czwartek, 6 lipca 2017

Ło ile mnie tu nie byłoo

Hej Kochani ❤
Nie będę tandetnie przepraszać Was że mnie nie było,  no cóż, czasem tak bywa. .. wszystko naraz,szkoła, operacje świnki morskiej,walka o oceny , brak weny, utrata sensu kolekcjonowania.
Mam straszne wyrzuty sumienia. Patrzę na półkę z modelami, mysle -jak mogłam aż tak to zaniedbać? Coś co kiedyś mnie mega cieszyło teraz nie wzbudziło żadnych emocji. Dzisiejszego dnia chwyciłam wreszcie model w rękę ,spojrzałam na niego i momentalnie cos we mnie pękło. Jakby taka bariera. Wspomnienia związane z nimi, posty,filmy na yt, sesje zdjęciowe. .. Po prostu brakowało mi tego wszytkiego. Tego co pozwalało mi odetchnąć na chociażby chwilkę czy też, oderwać sie od rzeczywistości. Nie wiem ile wspaniałych osób ze sfery blogowej jeszcze prowadzi swoje blogi ,ile kolekcjonuje modele, nie mam zielonego pojęcia.  Śmiem twierdzić nawet że nikt nie przeczyta tej notki bo w końcu aż tyle mnie nie było i większość pewnie straciła nadzieje na mój  powrót.
Jeżeli ktoś to czyta, proszę zostaw komentarz żebym wiedziała że ktoś tu jeszcze zagląda:)
Sądzę ze coś niebawem wstawię, musze tylko trochę się postarać i pokonać lenistwo :]
Poznałam tyle wspaniałych osób... ilu z Was jeszcze tu jest ?
Pozdrawiam Cieplutko ❤
Roxy

11 komentarzy:

  1. Jeju, naprawde cię długo nie było. Mam nadzieję,że znajdziesz wene. Zawsze pisałaś takie fajne posty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam ❤

      Usuń
  2. Wreszcie wróciłaś i możesz dalej prowadzić bloga!
    Zobaczyłam twój komentarz na blogu Emmy i wpadłam i będę wpadać częściej ! Miłego dnia życzę!
    Pozdrawiam !
    LovelyBooks

    PS. Wejdziesz na bloga i skomentujesz ? Z góry dzięki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i też miłego dnia ❤
      Pewnie że wejdę, już lecę!

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sie ciesze ze wróciłaś !!!! I tak ja zaglądam bardzo często a raczej zaglądałam by zoabczyć jakieś nowe notki i wreszcie sie doczekałam :D to czekam na kolejne posty i życzę udanych i ciepłych wakacji ❤
    Xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to bardzo miłe :)
      Wzajemnie, odjazdowych wakacji życzę ❤

      Usuń
  5. Życze wytrwałości byś teraz pisać nie przestała! :)

    itisphenomenal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś, jesteś! Prawie codziennie dowiedziałam Twojego bloga i czekałam na nowego posta. Marzenia się spełniają. :) Ja tu jestem od bardzo dawna i nie sądzę, bym uciekła. :D
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i wyczekuję schleichowej notki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo❤
      Pozdrawiam również, notka niebawem :)

      Usuń