środa, 8 lutego 2017

Klacz fiordzka Schleich

                           Hej Kochani ❤
Wczoraj przyszła do mnie paczka z Monocerusa. Zamówiłam sobie 3 modele- póki co nie zdradzę jakie są pozostałe dwa, a o jednym poczytacie dzisiaj :)

Jak sam tytuł wskazuje będzie mowa o klaczy fiordzkiej ze Schleich.
Już od dawna planowałam jej zakup- na początku jakoś zbytnio mi się nie podobała ale gdy dokładniej obejrzałam ją u mojej sąsiadki (która też kolekcjonuje konie-może kiedyś zrobimy razem post) stwierdziłam że prędzej czy później do mnie trafi -i tak też się stało. Otrzymała imię Hazel.
Dosyć zbędnego gadania, przejdźmy do opisu.
Na początek trochę o rzeźbie.
Model ma zaznaczone zarysy mięśni na kłodzie i nogach. Na pysku widać zarys ganaszy. Brakuje mi tu tylko zmarszczek na szyi xd
Grzywa i ogon są ładnie wyrzeźbione. Kopyta mają strzałki- kasztanów niestety brak.
Przejdźmy do malowania.
Klacz jest maści bułanej, ma pręgę grzbietową (jak to fiordy) i dwukolorową grzywę. Maść jest ładnie i starannie odwzorowana.
Nogi klaczy są jaśniejsze niż grzbiet, pysk jest dosyć mocno przyciemniony. Kopyta są szaro czarne w takie jakby "pręgi". Daje to ciekawy efekt. Tuż nad nimi można dostrzec przyciemnienie.
Oczy klaczy są całkowicie czarne.
Nie wiem co mogę jeszcze powiedzieć o tej klaczce... W każdym razie jest to model godny polecenia i bardzo fajnie wykonany.

Mam pewien pomysł aby zrobić uprząż do wozu/bryczki dla obu fiordów.Co o tym sądzicie? 
>szczegół że nie mam jeszcze bryczki :')<

Porównanie z ogierem tej samej rasy. 
Klacz jest bardziej masywna i "grubsza"

To na tyle jeżeli chodzi o dzisiejszy post ;)
Jeżeli chcecie post o konkretnej tematyce to napiszcie poniżej w komentarzach. Możecie też raz za czas looknąć do mini chatu- tam czasem zadam jakieś pytanie odnośnie następnego postu itd itp
Co sądzicie o nowym tle?
Pozdrawiam cieplutko 💞
Roxy


11 komentarzy:

  1. Tło jest super,dla mnie klacz ma zbyt krótki pysk,chętnie zobaczyłabym tą parę w bryczce. I jedno pytanie. Skąd te imię?
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Imię z książki Gwiazd Naszych Wina :3
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Wiedziałam, że skądś kojarzę :)

      Usuń
  2. Czy jest jakiś Schleich posiadający kasztany i ładnie pomalowane oczy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia xd musze poszperać w kolekcji, ale z tego co pamiętam to wycofana klacz lipicańska ma namalowane białka w oczach;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasztanów chyba nie ma żaden, ale z innymi niż całymi czarnymi oczami mam wycofaną klacz knabstrupper, chociaż są dziwne - trochu różowe...
    Pozdrawiam! ;)
    Riley
    diamond111rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ją posiadam, kupiłam ją, gdy przebijałam sobie uszy. (a tak się bałam, że się wykrwawię xd) O ogierku na razie nie marzę, ma naprawdę niezły fryz!
    Ciekawa bardzo jestem, co to za dwa pozostałe modele, czy to też konie? Imię jest piękne, pasuje do tej rasy. :) Hmm, co by tu jeszcze napisać...? Może o tym, że przed chwilą moja Venusia próbowała mi wskoczyć na kolana? :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, wpadniesz do mnie?
    Czekam z niecierpliwością na nowe posty, do napisania ♥
    Emma Profond/Helena Depp ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy WRESZCIE pojawi sie nowy post ? XDDD Czekam ! :) B) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super!!!!
    Pozdrawiam i zapaszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń