środa, 12 lipca 2017

Stan obecny kolekcji

Hej kochani! 
Jak Wam mijają wakacje?  Ja już w piątek wyjeżdżam. Nie wiem jak to będzie z postami, zależy czy będę miała dostęp do internetu. Ale przejdźmy do posta.
Postanowiłam dzisiaj przyjść do Was z postem o mojej aktualnej kolekcji modeli. Z góry przepraszam za jakość zdjęć bo robiłam telefonem. Prócz tego raz świeciło słońce,  raz zachodziło za chmury i zdjęcia są takie trochę... niedopasowane. Może nie będzie tak źle. 
Poukładałam modele, pościągałam z półek i poszłam po aparat, po czym okazało się że jest rozładowany. I wtedy myślę sobie" jak mogłam nie sprawdzić czy jest naładowany wcześniej". No ale ja to ja więc tu nie ma się co dziwić xd
Kto zna to uczucie rozczarowania?
Modeli łącznie mam 86( razem z figurkami ludzi)
Breyerów (koni) mam razem 9.
2 w skali SM, 4 Traditional i 3 Classic. Jeżeli chodzi o lalki to mam Chelsea w skali Classic z zestawu skokowego. Czyli z firmy Breyer razem mam 10.
Z Mojo mam jedną klacz rasy Suffolk Punch (przemalowana przeze mnie)
Na zdjęciu wygląda jakby była kara,  ale w rzeczywistości jest ciemnogniada (?), nie pamiętam już jak ochrzciłam jej maść.
Z Collecty figurek mam 15- 14 koni i borsuk. 
Schleichów natomiast 58 -w tym 3 ludziki a prócz tego same zwierzęta (nie tylko konie)
Znajdą się także modele wycofane. 
Zrobiłam zdjęcia ulubionym modelom, bo gdybym zrobiła wszystkim to zasypałabym Was zdjęciami a tego nie chce :)
W mojej kolekcji są także 2 przemalowane konie no-name.
Tak właśnie wygląda mój stan aktualny kolekcji. 
⏩INFO⏪
Po pierwsze mam do Was kilka pytanek:
1.Chcecie post o wycofanych modelach?
2.Co sądzicie o tym abym zrobiła serię tylko o mojej kolekcji?  Np na życzenie kogoś opisywalabym tam jakiś model, albo dany odłam kolekcji np wszystkie konie z Collecty (rasy, imiona, kiedy nabyłam je), same psy albo zwierzęta domowe, ludzie, konie danej rasy itp. Oczywiście nie tylko na kogoś życzenie ale też normalnie co jakiś czas bym coś wstawiała.
Seria nosiłaby nazwę "My Collection". Hm?
3. Zrobić kilka innych serii np DIY, sesje zdjęciowe, Q&A, Nowości? 
  Odpowiedzcie w komentarzach,  byłabym bardzo wdzięczna ;)
Teraz krótkie info.
Rozpoczynam Q&A -pytania piszcie na dole w komach,  odpowiem na wszystkie.
Prawdopodobnie będąc nad morzem i mając ograniczoną ilość czasu posty będą właśnie o tematyce Q&A. Ale jeżeli wszystko będzie ok to może i znajdzie się coś innego :)
Pozdrawiam Cieplutko i wakacyjnie!
Czekam na Wasze odpowiedzi i pytania ;)
Roxy



10 komentarzy:

  1. Hejka!!! ja też lubię konie ale ich nie zbieram a twoja kolekcja jest naprawdę pokaźna. Super blog będę zaglądać tu częściej. Wpadnij do nas na lovelybooks23

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tylu tradków i tego siwego Classica (koń któregoś tam roku jeśli mnie pamięć nie myli). Jeśli chodzi wszelkiego rodzaju poradniki, nowości i QandA to jestem za :)
    Radosnych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,siwy Classic to koń 2014 :)
      Wzajemnie,radosnych i słonecznych wakacji!

      Usuń
  3. pokaźna kolekcja :) moja liczy jak się nie mylę 61 konisk. jest na co popatrzeć ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa kolekcja, ja też kiedyś zbierałam modele, kolekcja nadal została, lecz już się tym tak bardzo nie pasjonuję. Te kotki piękne, sama mam chyba podobne (chyba, muszę poszukać wszystkich modeli i przypomnieć, jakie to było wspaniałe uczucie, gdy bawiłam się nimi.. :) Ahh, te wspomnienia!).
    Mam nadzieję, że poczytam jeszcze dużo postów z Twojej strony o modelach i ich zaletach :D Bardzo lubię Cię czytać, byłaś prawie od samego początku mojej przygody z blogowaniem, cieszę się i dziękuję za wsparcie :)
    Mam zaledwie 3 figurki ludzi ze Schleich,w tym jednego jeźdźca. Akcesoria do jazdy pogryzł mi pies xd
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i czekam na kolejnego posta, mam nadzieję, iż za niedługo :)
    Wpadniesz do mnie (u mnie konkurs, miło by było, gdybyś wzięła w nim udział :D)? Życzę miłego wieczoru :)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów ❤
      Wezmę udział jeżeli będzie czas bo mało go mam :(

      Usuń
  5. Roxy no wreszcie coś napisałaś! Fajne że wreszcie coś tu się dzieje :) Serdecznie zapraszam Cię też do mnie :) Pozdrawiam

    swiatschleichsti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń