niedziela, 5 lutego 2017

Holidays Memories- Sesja Wakacyjna 2016

Hej Kochani :)
W dzisiejszym poście jak sama nazwa wskazuje będą foty z sesji w czasie wakacji. U mnie pogoda okropna, odwilż, wszędzie mokro - u Was możliwe że też - dlatego moim zdaniem miło pooglądać zdjęcia robione w słoneczne dni gdy było cieplutko i upalnie :) 
A więc zapraszam do oglądania 
Pan Marek postanowił nauczyć Kubusia kilku nowych  sztuczek a także utrwalić te które już umiał
Justyna i Todo
Marek i Focus
Nagietka w trawie :3
Florida i Roxy
Rubin
Rubin i Samba
Marek i Todo
Na dziś tyle zdjęć, nie są to jednak wszystkie , a więc czekajcie na 2 część :)
Pozdrawiam cieplutko i do następnego!♥
Roxy

6 komentarzy:

  1. Gdy byłam malutka (3-4 latka), to przeglądałam jakąś tam książeczkę o Kubusiu Puchatku i tam właśnie był taki pomysł, by zrobić w słoneczne dni zdjęcia, a w deszczowe album i przypomnieć te piękne czasy, w których nie musiałaś codziennie pisać kartkówki z matematyki... Ahh... :)
    Kubusia posiadam, nazwałam go Daniel - o jacie, ile ja tych Shleichów mam, a nic z nimi nie robię.. o.0
    Podoba mi się Florida, Rubinowi dobrze w żółtym :) Oczywiście wypatruję nowy postów, eh, czym dolecą? albo przypłyną? Bo Titanic się zgubił na horyzoncie.. :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, wpadniesz do mnie? :)
    Miłego weekendu :)
    Emma Profond - Helena Depp ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie kojarzę ten fragment z Kubusia Puchatka :)
      No sporo masz tych schleichow- zazdroszczę wycofanych i nie tylko :D
      Posty niebawem przylecą -nie wiem czym ale przylecą xd
      Równiez pozdrawiam♥ i lecę na twój blog!

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia czekam na kolejnego posta. Taki zbieg okoliczności, że u mnie ta sama figurka nazywa się Kubuś :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Imię Kubuś ewidentnie do niego pasuje :D

      Usuń
  3. Świetne fotki ❤❤❤ zazdroszczę takiego talentu ;) bardzo podoba mi się samba, można ją jeszcze gdzieś znaleźć ? Robisz bardzo fajne akcesoria masz ich więcej ? ;)
    Post bardzo mi się podoba czekam na więcej i zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam cieplutko
    Brygida (ofellia jak by co ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤❤ hm kurcze nie wiem czy jest jeszcze gdzieś do kupienia, może na monocerusie albo olx u prywatnych sprzedawców ;)
      Co do akcesorii to mam jeszcze jakieś ;) mogę zrobić post na ich temat jeżeli chcesz
      Również pozdrawiam i lecę na twój blog!

      Usuń