niedziela, 22 stycznia 2017

Pierwsze Q&A 2017

Cześć Kochani!
Dzisiaj chciałam odpowiedzieć na pytania które zadaliscie mi pod postem z rozpiską planów. Oczywiście pytania można dalej zadawać (pod tym postem)
Miłego czytania :)
Na pierwszy ogień pytania od Ofelli Sherwood :
1) ulubiony koń z twojej stajni?
Nagietka -klacz huculska 
2) twoja ulubiona maść?
Na chwilę obecną nie mam ulubionej, ale szczególny sentyment mam do gniadoszy i karoszy :)
3) wolisz konie zimnokrwiste czy gorącokrwiste ?
Chyba gorącokrwiste 
4) o jakim modelu marzysz ?
Breyer Traditional O Leary's Irish Diamond (nw czy dobrze napisałam xd)
5) gdzie chciałabyś spędzić ferie ?
Chciałabym pojechać gdzieś w góry i zabrać ze sobą modele :)
6) lubisz śnieżną zimę czy taką deszczową ?
Śnieżną ❄❄
7) twój ulubiony miesiąc ?
Lipiec :) mam wtedy urodziny 
8) twój ulubiony film (aktualnie) ?
Czas Wojny a prócz tego jeszcze Konwój
9) masz Jakąś swoją ulubioną postać w świecie jeździeckim ? 
Np. Ulubioną amazonkę ?
Na chwilę obecną nie 
10) masz jakieś postanowienia noworoczne ? 
Więcej postów dodawać,  wziąść się za modele oraz jeść więcej owoców :')
Teraz pytania od Anastazji Tamary (nie wiem czy to tak się odmienia - za błędy sorki)
1) Jaki był twój pierwszy model?
Było ich kilka bo zamawiałam więcej ale pierwsze odpakowałam Ogiera Camargue ze Schleich 
2) Ulubiony kolor ?
Mam 3 ulubione: szary,biały i czarny (ew. zielony :)) 
3) Co robisz w Ferie ?
Chyba będę siedzieć w domu,  może ze znajomymi gdzieś wyjdę i może zrobię sesje modelom :)
4) Czy ktoś z twojej rodziny mieszka za granicą ?
Chrzestna chyba 
5) Twój ulubiony smak lodów ?
Śmietankowy :3
6) lubisz gofry ?
Pewnie :D
7) Góry vs morze ?
Morzeee
8) Wolisz Włochy czy grecje ?
Grecję 
9) Znasz jakąś boginie grecką, jeśli tak to jaką ?
Atena, Hera,  Hestia,  Artemida, Afrodyta -tyle znam :)
10) Noc vs dzień ?
Chyba dzień 
11) twoja ulubiona cyfra ?
10 
12) Wolisz książki czy filmy? Dlaczego?
Książki bo rozwijają wyobraźnię ale filmy też bardzo lubię 
13) Jakiej muzyki słuchasz? Jaki jest Twój ulubiony artysta/zespół?
W sumie to co wpadnie w ucho :) jeżeli chodzi o konkrety to  Shawn Mendes,  Clean Bandit, Andy Black, Chainsmokers, Martin Garrix, Emeli Sande i chyba tyle :)
14) co w sobie najbardziej lubisz 
Rzęsy chyba xd
Dziękuję bardzo za pytanka ❤❤
Pozdrawiam cieplutko i do następnego!
Roxy

6 komentarzy:

  1. Wiem, że to dziwne i tak dalej, ale u mnie, w moim wyglądzie najbardziej podoba mi się nos. Może i nie mam takiego pięknego jak Natalie Portman, ale... po prostu podoba mi się :D
    Jaaaaaaaaaaaa(czy ktoś mnie zatrzyma?)aaaaaaaaaaacie, jak ja dawno żadnego Q and A nie robiłam, ale o dziwo brak tęsknoty. Tak samo, jak zbytnio nie przepadam za TAGami.
    A ja to wolę filmy od książek, lecz wszyscy są nadal przekonani, że mogę przeczytać cały dzień :) Lecz za to w nocy nie mogę oglądać filmów, więc biorę latarkę i kartkuję jakieś scenariusze..:) (jeśli powiesz o tym mojej mamie, już po mnie xd)
    Bez względu, jaki jest stan bloga i częstotliwość postów, zawsze tu będę wpadać i komentować ♥ Bardzo Cię lubię :)
    Pozdrawiam i życzę udanego dnia, wpadniesz do mnie? :)
    Helenka, albo Emma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem mamie spokojnie 😂😂
      Dziękuję za miłe słowa :)
      Oczywiście ze wpadnę na twojego bloga! Ja Ciebie też bardzo lubię ;)
      Również pozdrawiam ❤

      Usuń
  2. Fajny blog i ciekawe posty !
    Będe wpadać częściej i czekam na więcej Q&A!
    Blog jest polecony na naszym i mam nadzięję że odwdzięczysz się komentarzem.
    Pozdrawiam !
    LovelyBooks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wpadnę do ciebie oczywiście i tez dodam do odwiedzanych :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Ciekawy post...góry na ferie?To zapraszam do mnie;)Pod samiutką Śnieżką mieszkam!Okolice Karpacza(woj.dolnoślaskie)Śniegu napadało to akurat na narty lub do stajni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ale fajnie masz ;)
      Ja mieszkam przy mniejszych wzniesieniach- w okolicy Beskidów (małopolskie) :)

      Usuń