czwartek, 4 sierpnia 2016

TAG od Ikuliny :)

Cześć Kochani!
Dzisiaj odpowiem na pytania od Ikuliny :D
Mam trochę mało czasu więc zaczynajmy !
Pytanie podstawowe - ile modeli koni liczy Twoja kolekcja?
No tu sie musze zastanowić xd przybyło do mnie sporo koni ostatnimi czasy c; ide policzyć
>2 h później<
okey, razem z ludzikami 85 plus jeden do odbioru na poczcie xd
2. Czy oprócz modeli koni coś kolekcjonujesz? Jeśli tak, to co?
Kiedyś LPS ale obecnie to nic
3. Co robisz w te wakacje?
chodzę na pole, robię zdj modelom ,akcesoria, byłam nad morzem a tak poza tym to nic ciekawego xD
4. Średnio ile czasu zajmuje Ci napisanie posta?
2h tak plus minus :)
5. Z czym wiążesz swoją przyszłość?
na pewno z modelami i jeździectwem ;3
6. Najlepszy dotychczasowy dzień w Twoim życiu?
o kurczę..nwm ... Może wtedy gdy kupiłam moją świnkę morską :)
7. Czy zwątpiłaś kiedyś w pisanie bloga? Co cię do tego motywuje?
Kiedyś tak ale nie potrafiłam sie bez niego obejść...motywują mnie moi wspaniali czytelnicy :*
8. Do jakiego celu dążysz?
przede wszystkim aby doskonalić bloga i sprawiać by stawał sie przyjazny czytelnikom i coraz lepszy :D
9. Modele stoją u Ciebie na półce czy w specjalnie zrobionej stajni? A może gdzie indziej?
na półkach w liczbie 3
10. Czy sądzisz, że w najbliższych latach będziesz nadal kolekcjonować modele koni?
no pewnie :) nic mnie od tego nie odciągnie, bo w końcu trzeba robic to co się kocha <3
11. O czym najbardziej lubisz czytać na blogach?
o opisach modeli lub Customów *-*
Dziękuję za nominacje !
ja narazie nikogo nie motywuje ale na Special na pewno kogoś wyznaczę :D
Pozdrawiam cieplutko :)
Roxy


2 komentarze:

  1. Bardzo fajne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zostałam nominowana, a TAG wykonałam - Jestem odrealniona od rzeczywistości, koniec końców, jestem aktorką! - tak nazywa się ten post 😄
    Kolekcję masz o wieeeeele wiekszą, ja to głownie kolekcjonuje dziwne informacje XD
    Dzień dostania zwierzaka to dzień niezapomniany 💕
    Gratuluje tylu czytelników, fanów i wyświetleń! U mnie jest trochę notek, których nie czytałaś, zapraszam!
    Hej, zrobiłabyś konkurs na najzabawniejsze zdjęcie własnego zwierzaka? 😄
    Pozdrawiam wakacyjno - normalnie 😄
    Helena 💕

    OdpowiedzUsuń