wtorek, 2 sierpnia 2016

CollectA- ogier appaloosa nr 88437 (wersja kara)

Cześć Kochani !
Dzisiaj opis ogierka którego dostałam od przyjaciółki na urodziny ( dzięki ♥) 
> okazał się wałachem<
Większość z Was pewnie zna tego pana dlatego zdjęć będzie więcej niż tekstu :)
Zaczynajmy!
  Koń pokazany jest w statycznej pozie ,głowa przechylona w prawo, karusek może np. czekać na oporządzanie lub przyglądać się czemuś na padoku. Wałach posiada wiele detali np. zmarszczki na pysku, między przednimi nogami, wicherki i ciekawie wyrzeźbione mięśnie ( sądzę że poprawnie)
Jak już wspomniałam jest to wersja kara. Jeżeli chodzi o malowanie to jest ono ciekawe- tak, to idealne określenie: biała derka, plamki na nogach i pysku czy też kopyta w 'kratkę'. Efekt chwyta za oko ;)
 Co mnie zdziwiło to brązowa końcówka ogona...
Koń ma pięknie zrobione oczka, dodaje mu to sporo realizmu
*Pan Marek postanowił zapoznać się z nowym mieszkańcem Stajni*


To tyle z dzisiejszego posta :)
Dodam jeszcze że wałach dostał imię Fiołek 
Pozdrawiam cieplutko c;
Roxy

8 komentarzy:

  1. O! Moj koń XD
    Fajnie ze zrobilas jego opis :D
    Fiołek śliczny <3
    Jak zawsze pozdrawiam xd
    Yuki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak twój XD
      Opis musi być :D
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Fiołek jakie ładne imię <3
    Ślicznie się prezetuję w kantarku :)
    Bardzo fajny opis i foty.
    Zajrzysz do mnie indygohorse.blogpost.com
    Pozdrawiam ! robisz też inne rzeczy dla modeli ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiołek takie pospolite troche xD
      Dziękuję :)
      Zajrzę oczywiście !^^
      Ostatnio zrobiłam dwa zestawy typu 'derka kantar' a tak to zwykle kantary, ogłowia , ochraniacze czy kopystki a siodła raczej się nie odważę xd może kiedys :) również pozdrawiam !

      Usuń
  3. Bardzo ładny model, to imie świetnie do niego :D Super zdjęcia i opis :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak po raz pierwszy zerknęłam na ten post, myślałam, że to o ogierze ze Schleich. Nie martw się, kiedyś go zdobędziesz 😊
    Ogólnie wg mnie model nie wyglada tak samo okazale jak ze Schleich. Taki za sztuczny, nie wszystkie modele są udane. Ale i tak Ci gratuluję - to wzbogacenie kolekcji!
    Pozdrawiam serdecznie i wakacyjnie!
    Wpadnij na evyswiat, jest tam notka o pudlu, której nikt nie skomentował... 😪
    Emma ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schleich i CollectA co prawda sie różnią ale obie firmy moim zdaniem są ciekawe :)
      Dziękuje <3
      Pozdrawiam, jak bd miała czas to skomentuje ;)

      Usuń