środa, 10 sierpnia 2016

14 tys + czm nie pisałam?

Hej Kochani :)
Wybiło 14 tysięcy a ja oczom nie wierzę... No bo jak to xD przed chwilą jeszcze 13 coś lekko ponad a teraz juz tyle :D
Kochani Dziękuję bardzo za to ze jesteście i czytacie mojego bloga !
Dziekuje tez za pozytywne jak i negatywne komentarze - uwierzcie to daje powera jak z resztą sami wiecie ;)
Nie pisałam ponieważ nie miałam czasu, kręciłam na YT filmy, robiłam akcesoria a na posty troche czasu brakło :c
Mimo to czeka Was sporo opisów i unpacków , aktualizacja "mojej kolekcji" bo modeli licząc mam równe 86 (plus jeden w drodze)-jak moze zauważyliście do samych zdjęć doszly tez opisy charakterów koni :)
Dobra ja spadam, do następnego !
Pozdrawiam cieplutko :3
Roxy

11 komentarzy:

  1. Czekam na dalsze wpisy i gratuluję tyłu wyświetleń i odwiedzających.
    Mój blog ma nową nazwę i adres jak coś - The Black Horse and Winged Panther: theblackhorseandwingedpanther.blogspot.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedługo 15 tysięcy, szesnaście, siedemnaście... Osiemdziesiąt, sto i... Milion! :-)
    Za niedługo milion wybije, zasługujesz na wszystko, co Twoi kochani czytelnicy zrobili - jesteś superową blogerką o pięknym charakterze, która posiada niepowtarzalne pomysły, które każdego powalają!:-)
    Czekamy na kolejne wpisy, tak piękne, że.... ♥
    Pozdrawiam Cię, kochana i miłych wakacji w gronie najbliższych życzy...
    Helena Depp ♥

    P.S. Wpadniesz na głównego bloga? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emmo jak ci tu dziękować za te komplementy ♥ ty również jesteś wspaniałą osóbką o niepowtarzalnych pomysłach i stworzoną wręcz do blogowania ! :D
      Oczywiście ze wpadne ;*
      Pozdrawiam i również życzę super wakacji ^^

      Usuń
  3. Zasłużyłaś !!!!!!!!!!!
    Powiem Ci , że właśnie dzięki tobie założyłam bloga :)
    To twój blog mnie do tego zachęcił ! Oby tak dalej świetnie ci idzie jesteś na prawdę fajną blogerką i masz wielu fanów.
    Nie umiem się już doczekać kolejnych postów i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ♥
      Cieszę się ze ty założyłaś bloga bo piszesz super i przyjemnie sie czyta :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. SUPER !!!!!!!!!
    gratuluję aż tylu wyświetleń. Za chwilę będzie ich jeszcze więcej :D Czekam na opisy i twoje akcesoria
    Podr. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tylu wyświetleń :)
    Na pewno zasłużyłaś masz pięknego bloga
    i fajne posty. Będę zaglądać i dodam do tego co czytam ;)
    Pozdrawiam ! wpadniesz do mnie - http://navyschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również cie dodam :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. Gratuluję, kochana zasłużyłaś w 100 procentach! Masz bardzo dużo modeli, na prawdę gratuluję tak pokaźnej kolekcji :-D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń