piątek, 29 lipca 2016

Special TOP 20 ...

Hej Kochani!
Wreszcie jakiś sensowny post xd
Dzisiaj  special czyli... TOP 20 grzw koni schleich  z mojej kolekcji :D wiem dziwne
Zaczynajmy!

Pamiętajce jednak że to tylko moja opinia i każdy  może mieć inne zdanie na temat danej figurki ;)

Miejsce 20  Klacz hanowerska
Na ostatnim miejscu Rexona - ale czemu?zapyta większość z oburzeniem xd Na to miejsce trafiła z powodu braku grzywki i łysego czoła. Dziwnie to wygląda moim zdaniem ;/
Miejsce 19 klacz fryzyjska
Ta pani ma już grzywkę. Na tym miejscu wylądowała fryzyjka Flavia. Długa grzywa jest spoko ale dodatki zepsuły całość, min. rządek czerwonych kwadratowych... gumeczek? Nie mam zielonego  pojęcia co to jest xd

Miejsce 18 Klacz hafinger
 Pomysł dobry ale z wykonaniem gorzej. Salsa mogłaby znaleźć się na wyższym miejscu gdyby warkocze byłyby lepiej pomalowane a gumeczki oznaczone na czerwono.

Miejsce 17 Klacz arabska
Tutaj już gumeczki pomalowane.  Grzywa Franciski prezentuje się całkiem nieźle chociaż czegoś mi w niej brakuje...

Miejsce 16 wałach clydestale
 Na tym miejscu wylądował Ramzes. Ładna, starannie wykonana grzywa zasługuje na 16 miejsce ponieważ nie jestem zwolenniczką grzyw przerzuconych równo na obie strony.

Miejsce 15 ogier arabski
Ta grzywa nie wiem czemu ale bardzo mi się podoba. Mimo że jest taka 'zwyczajna' chwyta za oko. Jednak nie dla niej wyższe miejsca.

Miejsce 14 kucyk mini shetty
Grzywa Kubusia mogłaby być nawet na 10 czy 11 miejsu ale posiada kilka niedomalowań (kawałek grzywki, końcówki). Jest ciekawie wykonana- coś w stylu cieni?

Miejsce 13 klacz tinker
W grzywie Revii podoba mi się jej rozwianie i kolor ale jedynie z prawej strony. Z lewej nie wygląda już tak efektownie.

Miejsce 12 ogier tinker
Na 12 miejsce trafił Jazz. Bardzo ładna grzywa w kolorze czekoladowo białym z cieniowaniem. Razem z maścią modelu tworzy niezłą całość :)
 
Miejsce 11 klacz szwarcwaldzka 
Piękna bujna, staranna grzywa. Niestety widać gdzieniegdzie prześwity ciemnej farby dlatego znalazła się właśnie tutaj

Miejsce 10 ogier TWH
Na tym miejscu wylądował Chester. Ciekawie ułożone kosmyki ale niestety końcówki nie są domalowane. Grzywa przerzucona po kawałku na obie strony. Dodaje sporo realizmu.

Miejsce 9 ogier palomino
Tutaj podobnie jak z hafingerką - pomysł dobry ale z wykonaniem nieco gorzej. Jest to też starszy model a więc wybaczam wszelkie niedociągnięcia :D

Miejsce 8 klacz pinto
Ładnie i dokładnie zrobiona grzywa. Zaplusowała u mnie ciekawym kolorem grzywy i kosmykami :D


Miejsce 7 klacz andaluzyjska
Świetnie zrobione warkocze, gumeczki zaznaczone i bujna grzywka. Kosmyki grzywy są dwu kolorowe (?) ciemno i jasno brązowe.


Miejsce 6 klacz kuca fell
Grzywa przetarta (?) nie wiem jak to określić... ale efekt naprawdę super :D Wydaje mi się że klacz z Collecty Missouri Fox Trotter ma robioną grzywę podobną metodą 


Miejsce 5 ogier camargue
Grzywa podobna do grzywy zebry xD Jak widać niektóre lekko przechylone na prawo lub lewo- fajnie to wygląda. Schludna, równo przycięta , taki irokez trochę :')

Miejsce 4 ogier fryzyjski
Piękna falowana grzywa która dodaje fryzowi sporo uroku. Na drugą stronę przerzucone są  dwa pasemka. Efekt świetny :D
 Zbliżamy się do 1 :D♥
Miejsce 3 ogier islandzki
Piękna rozwiana grzywa.Grzywka zwiewa na boki, dodaje sporo realizmu.

Miejsce 2 ogier fiordzki
Dwukolorowa grzywa, typowa jeśli chodzi o fiordy. Ślicznie wykonana *-*

MIEJSCE 1 klacz fryzyjska
Żadne zdjęcie nie odda całego piękna tej klaczy ♥ Grzywa po obu stronach, powiewa w rytm galopu poetycko to ujęłaś hahahh Grzywka zakrywa połówkę głowy , wygląda cudnie :D Sądzę że trafiła na odpowiednie miejsce 

To tyle :)
Mam nadzieję że się spodobało , a Wam która grzywa najbardziej się podoba? 
Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na YT Roxy Schleich Studio bo jest nowy filmik z Unpackingu ^^
~Roxy

7 komentarzy:

  1. Ale fajny pomysł na posta ^^
    Jak dla mnie wygrywa klacz tinker i andaluzka <3
    Zaraz wchodzę na yt i filmik oglądam
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Cieszę się ze się podoba :3
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Powiem Ci ze ciekawie to wyglada i fajny miałaś pomysł na special :)
    Miejsce 1 jest dla tej klaczy zdecydowanie zasłużone ❤
    Pozdrowionka od Yuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hanowerska klacz jest strasznie wydziwiana - bo jaki koń mógłby mieć aż tak rzadką grzywę i taką bez blasku... Jakoś do mnie jej nie ciągnie, chociaż kiedyś chciałam ją mieć. Ty masz ogiera arabskiego? Łał, gratulacje! Zawsze mi się podobał, ale nigdy możliwości kupna nie miałam... A klacz andaluzyjska... Z tych wszystkich modeli ma najpiękniejszy fryz, dałabym ją na pierwsze miejsce ^^^
    Gratuluję tylu wyświetleń i czekamy na kolejne wpisy! Należy Ci się taka aktywność, jesteś świetna! ♥
    Sama muszę się streszczać, niedługo 10 000 wyświetleń! :) Wcale mi się taka aktywność nie należy, wcale! XD
    Serdeczne pozdrowienia dla jednej z moich ulubionych idolki bogerskiej! Zapraszam na Coin Arabe i na głównego bloga - nowa nocia!
    Dużo pomysłów!
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam anadluzka ma grzywę godną podziwu :)
      Dziękuję za tyyle komplementów ♥♥
      Już lecę na twoje blogi ^^
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  4. Mnie się najbardziej poodba grzywa
    ogiera camaruge i fiora mam sentyment do irokezów ;D
    Bardzo fajny post wpadniesz do mnie ?
    delfinaschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń