poniedziałek, 8 lutego 2016

Zapowiedź Q&A ♥

Hejoszki! Jak tam u Was leci?
Ja chora - zdarza się to raz na rok ale no trzeba odsiedzieć w domu te kilka dni -,- U nas w szkole epidemia zapalenia dróg oddechowych, krtani, gardła itp jeśli można to tak uznać. 9 na 20 osób - wszyscy z zapaleniem krtani .... Masakra ;(
Aktywność spada . . . wiem,  posty są jakie są ale często patrząc ogółem na mój blog to pojawia mi się myśl czy jest sens to dalej ciągnąć . . .  Oczywiście nie zamierzam z tym skończyć ale czuję że to nie to samo co kiedyś  .... Dobra koniec bredzenia..... Albo nie xD
Brak aktywności to między innymi wynik tego że nie mam czasu wstawić jakiegoś dłuższego posta ze zdjęciami.... { jutro się postaram } a krótszych wy nie lubicie przecież czytać...nic na siłę ;(

>Dobra Dońka weź się uspokój <
Głos rozsądku się odezwał .... xD

Zamówiłam na OLX 3 wycofańce ( dobra no nie ja tylko mój wujek - przyszedł mi z pomocą )
Bo ja naprawdę nie ogarniam przelewów  xD Były to:
Klacz lipican , źrebię arabskie oraz kucyka falabellke <3
Jeszcze poluję na hanowerke i wałacha lipicana i klacz arabską i ogiera i.... no mniejsza z tym c';


i jeszcze na moim Snapie pojawia sie masa zapowiedzi, zdjęć i info a więc Welcome to My Snapchat ;*
( pozdro dla Zuzi M. ^^





 Koniec mojego kazania , przejdźmy do zapowiedzi.

Zapowiadam kolejne Q&A , stęskniłam się za pytaniami *.*
Zadawajcie na jakie tematy chcecie
Pytanka w komentarzu pod TYM POSTEM 
Mam nadzieję że moi czytelnicy ( no jeśli ktoś to wgl czyta xD) będą tak mili i coś tam skrobną ^^


Nie musi być wiele , może być 1,2 albo 5 ( no chyba że więcej chcecie to spoko spoko- mile widziane :)) 
>Nie ładnie tak żebrać Roxy < 

Ja już zmykam, zostawiam was ze zdjątkami moich koni które są już chb w drodze ;*
Pozdrawiam cieplutko !
Roxy  
 







10 komentarzy:

  1. Dużo zdrowia!
    Pytanka:
    1) Koturny czy buty na wysokim obcasie?
    2) Ciepło vs zimno?
    3) Ulu książka?
    4) Jaki masz kalendarz na 2016 rok?
    5) Chciałabyś mieć konia?
    6) Ile masz obecnie postów?
    7) Czy wg Ciebie Harry Potter jest przystojny? (Sorki, katuję tym pytaniem prawie każdego XD)
    8) Ulu zwierzę?
    9) Avada Kedavra vs Sentumsempra?
    10) Madagaskar vs Kraina Lodu?
    11) Kogo bardziej lubisz i dlaczego: Elsa czy Anna?
    12) Ulu blog (szczerze)?
    13) Ulu potrawa?
    14) Lubisz lisy polarne?
    15) Kojarzysz Srajtaśmę?

    To tyle z pytanek! Pozderki i dużo zdrowia życzy Art!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za pytanka ^^
    Pozdrawiam !
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka ;)
    I moje pytanka
    Jak chciałabyś mieć na trzecie imię ?
    Jaki jest twój ulubiony film ?
    Jakie kraje chciałabyś zwiedzić ?
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytania do cb:
    1.Lubisz rosół? xD
    2.Do jakiego liceum zamierzasz iść i na jaki kierunek?
    3.Czego najbardziej nie lubisz w matematyce? xD
    4.Lubisz mielone?
    5.Nazwałaś kiedyś jakiś krzak lub drzewo? (Jak tak,to jak je nazwałaś? xD)
    Pozdrowienia od osoby którą znasz (ciekawe czy domyślasz sie kim jestem? xD);* Oby tak dalej!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah,czy mi się zdaje,czy kiedyś też skomentowałaś mojego bloga? xD
      Ja też domyślam się,kim jesteś ^ ^

      Usuń
  5. Dziękuję za pytanka , domyślam się kto to ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka,ja też jestem chora,ale jutro wracam do sql :/
    1.Hobby?
    2.Co robisz na nudę?
    3.Miewasz szalone pomysły? xD
    4.Brawo ty! ^ ^
    5.Więcej? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie piszesz bardzo fajne i interesujące posty! Pisz dalej! Blog jest świetny! :-D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Art ;3
      Będę pisać , będę ^^
      Pozdrawiam cieplutko!
      Roxy

      Usuń