艣roda, 3 lutego 2016

Informacja...

Hej Wszystkim 馃挒
Na pocz膮tku przeprosiny:
 Przepraszam 偶e nie sko艅czy艂am serii "Ferie" ale jakie艣 mnie to ju偶 nie kr臋ci艂o :/ nie chce robic czego艣 na si艂臋 - wtedy nie sprawia mi przyjemno艣ci ...
Mia艂 by膰 Ko艅kurs... Nie martwcie si臋, bedzie bedzie ;D
Jak zakupie model gdy偶 jeszcze tego nie uczyni艂am xD
**Buuu**


W og贸le nie mam czasu .... Fala sprawdzian贸w nadchodzi 馃槀
Masakra ;-;
Kupie dzisiaj po szkole wst膮偶ki 3mm na kantary dla schleich贸w , i mo偶e k贸艂eczka jesli znajd臋 xD


To ja zmykam, bo lec臋 do szko艂y :-:
Pozdrawiam cieplutko !;**
Roxy

2 komentarze:

  1. Czekamy na konkurs i wyczekuje nowej notki :). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. Czekam na now膮 noci臋! ;D
    A mnie wla艣nie jest ^ ^
    motekkotka5.blogspot.com

    zapraszam ^.^

    OdpowiedzUsu艅