piątek, 12 lutego 2016

Q&A #? ,Mini Chat , kanał na YT *.*


 Hej ! Dzisaj Q&A , nie wiem które bo sporo ich było xD Mogę z dumą stwierdzić że spisaliście się na medal ^^
                                                             >ta duma<

Wielkie THX ;*
Ale za nim przejdziemy do pytanek to przydałoby się odnieść do drugiej kwestii w tytule tej notki .....


A więc oświadczam iż będę kręcić filmy na Youtube ^.^
O czym? - O modelach koni i nie tylko (a jakżeby inaczej ;3 )
Mogłabym kręcić TYLKO o qniach Schleich, CollectA, Breyer itp. ale z czasem byłby brak pomysłów...;p
A Ja nie lubię się ograniczać tylko do jednego tematu ( nie, nie, wcale, wcale . . .  a blog to o czym jest ?)
Dlatego też prócz rzeczy związanymi z modelami znajdą się  też rzeczy nie związane z modelami xD
Jakie- tego nwm ... Ale wiem że.....
Unpackingów będzie co nie miara ;D Już się jeden szykuje ^.^
Nie myślcie że zejde ( na zawał ? xD) na sam YT, na blogu notki też będą , spokojnie ♥

 Jestem na YT  Dominika S ale myślę że zmienię na Roxy  bo większość z was zna mnie pod takowym nickiem :)
Kanał natomiast ( że całokształt) to  Roxy Studio c:
Nie zanudzając chodźmy już do pytanek !!



Pytania od Art ;3

1) Koturny czy buty na wysokim obcasie?
Raczej koturny *.*
2) Ciepło vs zimno?
Zimno oczywiście :)
3) Ulu książka?
Narazie to Rachel Ward -Numery ♥
#we-love-numbers<3
4) Jaki masz kalendarz na 2016 rok?
Z końmi :)
5) Chciałabyś mieć konia?
Pewnie !
6) Ile masz obecnie postów?
57 a razem z tym 58- albo 59 xD
7) Czy wg Ciebie Harry Potter jest przystojny? (Sorki, katuję tym pytaniem prawie każdego XD)
Sądzę iż raczej tak xD
8) Ulu zwierzę?
Koń a tuż po nim Elvisio i inne świnki morskie  Przepraszam, Cavie Domowe xD  :)
9) Avada Kedavra vs Sentumsempra?
Avada Kedavra ^.^
10) Madagaskar vs Kraina Lodu?
Hmm... za większe poczucie humoru - Madagaskar ;D
11) Kogo bardziej lubisz i dlaczego: Elsa czy Anna?
Trudne pytanie .... Chyba Annę, chociaż Elsa też jest fajna więc .... może postawmy na Annę
12) Ulu blog (szczerze)?
ło luju xD Bardzo ceniłam Damaroy Farm póki Carmen nie odeszła , ale także Capricorn Meadow, twój blog, Cysi, Fascynacje Dorotheah, Ranczo Iskry , Schleich Mai, Lilis Stable, La rosita Stable ... dużo tego xD
Nie mogę się zdecydować - lubię wszystkie! c;
13) Ulu potrawa?
Naleśniki c;
14) Lubisz lisy polarne?
Pinkne som *.*
15) Kojarzysz Srajtaśmę?
Kto nie kojarzy c':

Dziękuję Ci Art <3
Zapraszam na jej bloga - KLIKAJ!

Teraz od Equinox ;3

1) Jak chciałabyś mieć na trzecie imię ?
Hildegarda, jak moja sąsiadka xD Nie no żartuje- Katarzyna ^^
2)Jaki jest twój ulubiony film ?
Mam spory sentyment do Czasu Wojny ♥
3) Jakie kraje chciałabyś zwiedzić ?
Egipt, Francja, Wielka Brytania ♥

Dziękuję Ci Equinox <3
Zapraszam na jej bloga - KLIKAJ!

Od Yuki Hirasawa ;3

1.Lubisz rosół? xD
Jeśli potrawa to tak, a jeśli nasza pani od fizy to nie xD
2.Do jakiego liceum zamierzasz iść i na jaki kierunek?
Nie wiem jeszcze ^^
3.Czego najbardziej nie lubisz w matematyce? xD
Algebry ...Wrrr.... >.<
4.Lubisz mielone?
Mniam :3
5.Nazwałaś kiedyś jakiś krzak lub drzewo? (Jak tak,to jak je nazwałaś? xD)
Chyba nazwałam kiedyś jakiś krzak Edek albo Franek xD

Dziękuję Ci Yuki <3

Od Cysi ;3

 1.Hobby?
Jazda konna c;
2.Co robisz na nudę?
 Są 3 opcje:
Pisze posty na blogasku
Jem Skittleski 
Robie zdjątka xD
3.Miewasz szalone pomysły? xD
Zawsze i wszędzie ( i ty tego doświadczyłaś )
4.Brawo ty! ^ ^
Bravo ja ! ^ ^
5.Więcej? :D
Yes :D

Dziękuję Ci Cysiu <3
Zapraszam na jej bloga KLIKAJ

To chyba tyle z pytanek :)
Jeszcze raz thanks !

Żeby nie było za nudno to wstawię Wam przeróbkę ulu  fotki <3
#I-Love-Wolf-<3
#RoxyStudio

O, filmik się przesłał ;D
https://youtu.be/VjkcN_RUanU <--- copy do pierwszego filmu na kanale ;D

Zwiastun Schleich Roxy Studio <----- looknij koniecznie

Zapraszam na mini chat nazwany Roxy Chatem ^.^
 Nie trzeba konta- wystarczy w lukę 'Nick' wpisać nazwę a w puste miejsce treść :")
Tam również można zadać pytanko *o*

To ja żegnam się z Wami ;*
3majcie się !
Pozdrawiam cieplutko !
Roxy





7 komentarzy:

  1. Wow, super, że masz konto na YouTubsku! Na bank sub na Cb czeka ode mnie, ale na początku mogłabyś mi pokomentować kilka filmików? Ja na YT to I LOVE Art.
    :-D
    Dasz mi suba? (nie nalegam xd)
    Pozdrawiam!
    Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super, że masz konto na YouTubsku! Na bank sub na Cb czeka ode mnie, ale na początku mogłabyś mi pokomentować kilka filmików? Ja na YT to I LOVE Art.
    :-D
    Dasz mi suba? (nie nalegam xd)
    Pozdrawiam!
    Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Art c;
      Jak bym ci nie mogła dać subka ^^
      Pozdrawiam!
      Dzięki za komek c;

      Usuń
  3. Dzień dobry Roxy!
    Nawet nie wiesz jak sie ciesze, że masz konto na yt! Życze Ci żeby ci sie nigdy takie kreatywne pomysły nie skończyły i więcej sukcesów :D Pozdrawiam i zdrowiej!! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Yuki! 😂
      Dziękuję :*
      Ja również życzę ci abyś zdrowiała ;D
      Pozderki!

      Usuń
  4. o to idę Cię obczaic na YT:) obs? zacznij ja dołączę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuuper ,że masz kanał na YT <3
    Zasubowałam już <3
    I ,tak,doświadczyłam twych crazy pomysłów wielokrotnie xDDDD
    PZDR!

    OdpowiedzUsuń