czwartek, 28 stycznia 2016

Ferie #11- Nowości + Q&A #? chaotyczny post

Hej c:
Jak tam leci ? U mnie nawet dobrze, gdyby nie problemy zdrowotne z kręgosłupem :c
Ale nie będę Was zapędzać w moje prywatne życie bo to w końcu blog o modelach ^^
Jak pewnie zauważyliście ( lub nie xD) troszkę się pozmieniało, np. tło za napisem, czcionka itp.
Czy na lepsze? Tego nwm ... Możecie wypowiedzieć się w komku :)
Zapraszam na mój 2 blog ---> JEST POST klikaj !
Oraz do zakładki MOJA KOLEKCJA ---> KLIK

UWAGA POST ZAWIERA MNÓSTWO INFORMACJI , jeśli jesteś uczulony na takie posty uważaj ! XD

Do rzeczy...
 
Dzisiaj post z nowościami które wczoraj zakupiłam w Bielsku ^.^ Niestety nikt nie zgadł jakie to modele ( bo prawie nikt nie napisał komka prócz Cysi  xD ) a więc tajemniczymi modelami były ...
Klacz fryzyjska i źrebek tinker ;D

Ale dziś tylko opis klaczy bo wiecie, post byłby długaśny i nudny:
 A więc taak... od czego by tu zacząć xD
Klacz jest kara. Część grzywy ma zaplecioną , część rozpuszczoną. Całkiem fajnie to wygląda :)
grzywa ^.^
 Ogon został podobnie zapleciony jak grzywa. Moim zdaniem czerwień i czerń do siebie pasują
( no w sumie to czarny pasuje niby do wszystkiego xD)
A tak wygląda struktura sierści klaczy:

 Zdjęcie zbliżone na telefonie -,-
Jak widać są to poziome ''kreski'' (?) Niezbyt przypominają sierść ale to do przeżycia ^^

Powyżej struktura  sierści ogiera fryzyjskiego. Tutaj już widać mniej więcej że to sierść ... chyba xD

szczotki *.*

 Łepek ma sympatyczny ^^
 Strzałki na miejscu ale brak kasztanów
Brzuszek

 Mam nadzieję że przybliżyłam Wam tą figurkę i może ktoś z Was zdecyduje się na kupno ^^
Klacz ma na imię Flavia <3

Teraz pytanka od Art ;*
( od razu mówię że nie jestem jakąś mega fanką Harrego i niektórych rzeczy niewiem , no nie znam się xD)

1) Ulubiona część?
Harry Potter i Zakon Feniksa
2) Ulu postać?
Hermiona c;
3) Nie ulu postać?
Chyba nie mam xD
4) Eliksiry Czy Obrona przed czarną magią?
Obrona przed Czarną Magią
5) Do you like quiddich?
Yes ^^
6) Ulubione zwierzątko z HP?
Krzywołap <3
7) Chciałabyś mieć Czarną Różdżkę?
Pewnie !
8) Ulu słowo wypowiedziane przez Harry'ego?
oj nie wiem...
9) Ulu patronus?
Wydra
10) Jakie zaklęcie najbardziej chciałabyś rzucać
rzucać?
Wszystkie, nie mogę się zdecydować ;D

Dziękuję Art za pytanka ^.^

Następnie dziękuję z całego serca♥ za odwiedziny , wybiło prawie 6 tys.  O.o WoW!
Z tejże okazji chciałam zrobić jakiś specialny post ale nie mam głowy na tyle kreatywnej aby coś wymyślić samemu np.jakieś opisy i inne a więc ruszam z pomysłem pt....
POST CHALLENGE
 Polega on na tym że:
* WY na dole w komkach piszecie o czym chcecie post czyli inaczej podajecie temat posta , nie musi być koniecznie o modelach, może on dotyczyć np. mojej świnki, czy też rzeczy ze mną nie związanych, zabawnych, śmiesznych itd., moich opinii na jakieś tam rzeczy
* ja zapisuję sobie tematy podane przez Was i zobowiązuję się do tego że post o danej tematyce pojawi się w 100 % na moim blogu
*jestem świadoma w co się wkopuje xD
* posty wymyślone przez Was będą przeplatały się z postami zwyczajnymi tyle ile będzie propozycji
* mam nadzieję że nie będzie nudno ! 

A więc seria jeszcze oficjalnie nie rozpoczęta , piszcie w komach czy chcecie

I ostatnia na szczęście sprawa:
Jeśli chcesz aby na bocznym pasku bloga znalazł się twój adres ( jako te blogi które odwiedzam ) napisz koniecznie w komie ! :)

A więc po krótce piszcie co sądzicie o Post Challenge i adresy ! ;D

Pozdrawiam cieplutko jak zwykle c;
Wasza Roxy ♥

7 komentarzy:

  1. Łał... poczekaj chwilkę muszę przeczytać jeszcze raz żeby wszystko sobie uporządkować...
    To tak... Post Challenge bardzo chętnie, ale na mnie nie licz z tym wymyślaniem bo mam pustkę w mózgu (od jakiegoś miesiąca nie wiem co robię, dlaczego to robię i w ogóle dlaczego ja żyję xD)
    Dużo o tym Harrym Potterze to ty nie wiesz ;) Moja koleżanka ma na tym punkcie świra O.o wie wszystko o wszystkich bohaterach tej sagi (co ja piszę?) i jestem codziennie edukowana =^.^=
    Adres mojego bloga to: stablehorseschleich.blogspot.com
    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zapiszę ^.^ U nas w szkole też jest wielka fanka Harrego Pottera xD
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah,ty i Harry Potter ... :D
    Naprawdę świetnie ci wyszły te odpowiedzi ... xD
    Post bardzo fajny i ciekawy,klaczka fryzka bardzo piękna *-*
    Na bloga wpadłam i dodalam komentarz ^ ^
    Pozdrowionka i masz się nie mieszać w Harrego! ♥ ♥ ♥
    U mnie n/n ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam tą klacz ;). Moim zdaniem jest bardzo dziecinna i ma trochę niedociągnięć :/. Jej starszą wersję o wiele bardziej wolę ;)! Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Klacz cudowna i te wstążeczki ;)
    Fajny post i info :)
    Będę odwiedzać cię dalej !!!
    Twój blog jest super !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ee, nie zachwyca, ale kiedyś ją miałam xD. Już nie xD.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję klaczy - też ja posiadam.
    Bardzo ciekawa sprawa z tą fakturą sierści.
    Post challenge brzmi ciekawie.

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń