niedziela, 24 stycznia 2016

Ferie #7 - Leskowiec cz.1

Siemka ! Już 7 dzień moich ferii , czyli połowa ... Nie sądziłam że będę mieć tyle rzeczy na głowie , dosłownie doba mi nie starcza do ogarnięcia się we wszystkim xD Dzisiaj będą 3 zdjęcia z wycieczki na Leskowiec- na którą oczywiście zabrałam moje modele z myślą mini sesyjki ^^Ale laptop nie chciał przesłać zdjęć więc wstawię jakieś inne :(
Ostrzegam posteł króciutki bo czasu za mało :(
 A więc zaczynajmy !

Na pierwszy ogień poszła Rexona i Raff <3


Resztę zdjęć kiedy indziej bo laptop wariuje -,-

A więc teraz w ramach rekompensaty wstawiam zdjęcia kilku modeli które chcę nabyć ^^








W środę jadę do Bielska więc jest szansa że któryś do mnie trafi :D
Piszcie jeśli ktoś ma na sprzedaż
klacz camargue albo klacz arabską ( starsza wersja ) 
   
Ja tymczasem żegnam się z Wami :**
Pozdrawiam cieplutko !
Roxy

6 komentarzy: