sobota, 23 stycznia 2016

Ferie #6 - top 5 Moje końskie rzeczy

Hejka ! W dzisiejszym poście moje końskie rzeczy :)
 Może pamiętacie , kilka postów temu pisałam do Was czy chcecie post o właśnie takiej tematyce. Dlatego też postanowiłam że dziś będzie taki post. A więc zapraszam do czytania ^^
Przedstawiam w 5 punktach moje ulubione końskie rzeczy w pokoju :

 1. Podkowa którą znalazłam za moim blokiem 3 lata temu xD Jest fajnym dopełnieniem pokoju każdego miłośnika koni.

2. Rzeźba głowy konia w ogłowiu z łańcuszkowymi wodzami , dostałam kiedyś na gwiazdkę ^^
Ładnie prezentuje się na parapecie, tylko ogłowie takie dziwaczne :)
3. Rzeźba leżącego konia ♥
Moja ulubiona , dostałam na urodziny od dalszej rodzinki. Również fajnie dopełnia mój pokój :)
 4.Kubełek z końmi ręcznej roboty :)Obecnie stoi pusty, wcześniej trzymałam w nim oszczędności na czarną godzinę ale nie mogłam się powstrzymać przed wydaniem ich na kolejne modele <3
 5. Głowa konia- naklejka na  ścianę. Kupiłam sobie rok temu w ''Mrówce'' w Wadowicach. Musiałam ją mieć na ścianie :)
Ok to koniec na dzisiaj. Wiem że posteł krótki ale dziś miałam mało czasu :(
Jutro postaram się o lepszy ^^
a 2 cz. kiedyś napewno będzie bo jeszcze masa rzeczy czeka  na obfotkowanie :)
Pozdrawiam cieplutko!
Wasza Roxy

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne dekoracje, hehe :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeźby koni śliczne ;)
    Naklejka na ścianie też :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba ta czarna rzeżba głowy konia :)
    Heh, i dobrze o tym wiesz ;)
    Pozdrawiam ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁAł!
    superowskie rzeczy z końmi!
    najlepsza głowa i naklejka na ściane!
    U mnie n/n!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy! ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń