piątek, 22 stycznia 2016

Ferie #5- sesja z watą w roli głównej

Cześć ! Jest u Was śnieg ? U mnie pada i pada i nie przestaje xD Na wstępie zapraszam na posta do Cysi z naszym spotkaniem ♥ KLIK
Dzisiaj wyczekiwana.....
Sesja z watą w roli głównej :)
Zapraszam do oglądania ^^
Pestka

Astec

Picasso
Praga

Tordess del Paine

Kubuś

Nemezis
Zella i Pasio
Kubuś i Nemezis
Jakub skacze xD

Iskierka ♥
Muff & Iss

♥ ♥ ♥
To na tyle ze zdjątek :) Mam nadzieję że post się spodobał, piszcie koniecznie w komkach co sądzicie o fotach ^^
I jeszcze jedno -
Co sądzicie o takich fotach w zakładce 'moja kolekcja' :
Stwierdziłam że jeśli mam pisać opis itd do każdego z 62 moich modeli to skończyłabym chyba za 3 lata ... 
Co o tym sądzicie ?
Ja tymczasem żegnam się z Wami , do jutra !
Pozdrawiam cieplutko !
Wasza Roxy ;*

6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ;)
    Aztec cudowny :)
    Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia *o*! Najbardziej urzekło mnie pierwsze,jest świetne :). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Al śliczne! :D
    Aż brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Uuu, znasz Cysię :D Do zakładki jak najbardziej mogą być takie, są bardzo ładne ^^
    Przepraszam za spam, ale na blogu www.przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com trwa nabór! Może się zgłosisz? Pzdr *-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi,dałaś linka,jak miło ^ ^
    Bardzo fajnie wyszła ta nietypowa sesyjka ;D
    pozdr!

    OdpowiedzUsuń