wtorek, 8 grudnia 2015

Mikołajkowe prezenty #2- Fiord i koteł

Cześć! Jak ten czas szybko leci , no nie? Dopiero co oczekiwałam na Mikołajki , zamawiałam prezenty . . .  a teraz już po. Święta, święta i po Świętach ... hah , nie do końca bo jeszcze Wigilia, Boże Narodzenie itd. A śniegu jak nie było , tak nie ma -,- Wczoraj zasiadłam przed telewizorem i oczekiwałam na prognozę pogody XD - i .. ? W sobotę u mnie ma zacząć padać śnieg ;D tiaa... MA padać ale czy spadnie ten śnieg nikt nie wie ;(
Pewnie zdziwiliście się ,że postanowiłam dzisiaj coś tu napisać bo we wtorki jeżdżę na wolontariat i nie mam czasu... ale dziś nie byłam, bo pani instruktorka zachorowała. Dobra, koniec zanudzania XD
W tym poście #2 Mikołajkowych prezentów czyli figurka kota Schleich oraz ogier fiordzki z CollectY.
Łapcie foty i opis!

 Model to CollectA 88591 - ogier fiordzki. Konik jest maści bułanej, jest również wersja myszata ale ja wolę bułanki ^^ Nie znam się zbytnio na anatomii więc nie będę wprowadzać was w błąd - model wygląda na proporcjonalny. Klatka piersiowa nie jest wąska ( co mnie zdziwiło bo już zdołałam się przyzwyczaić do wąskich klatek u moich Collectciaków ) , jest ona prawie tak szeroka jak zad XD

Głowa bardzo szczegółowa i realistyczna. Grzywa i ogon też niczego sobie ;'') Model bardzo fajnie odwzorowuje fiorda w rzeczywistości, posiada strzałki, i charakterystyczną pręgę grzbietową biegnącą od czubka głowy aż do końcówki ogona. Sierść jest zaznaczona , koń posiada nawet zmarszczki na szyi i pomiędzy przednimi nogami.

 Porównanie wielkościowe do fiorda schleich , widać ,że jest nieco wyższy.
Obie pręgi bardzo starannie wykonane :)
Gorąco polecam obydwa ogierki ^^ Mój dostał imię Seir Fox 

 Teraz czas na kota XD 
Figurka bardzo ładnie wykonana, z dbałością o szczegóły. Na malowaniu nieco się zawiodłam - myślałam że łatki będą bardziej wyraźne no ale ujdzie w tłumie. Oficialnie jest to kot ( samiec) ale u mnie nosi imię Ruby i jest to kotka - no cóż - bywa ;''D Oczy ma pomarańczowo- zółte a w uszach ,, jest puszysty'' jeśli można to tak ująć. Od spodu na łapkach ma namalowane różowe poduszeczki. Jest to drugi kotowaty w mojej kolekcji.
 Niżej z tygryskiem
Ej, powiem ci coś na ucho !


Kociaka także polecam :) Jak Wam przypadły modele ?
Mam nadzieję że się podobało! Do kolejnego postu !
A, i jeszcze przed końcem przesyłam życzenia świąteczne :
( później bym zapomniała X''D )
WSZYSTKIEGO SCHLEICHOWEGO !
( tiaa ... schleichowych świąt a na zdjęciu koń CollectA xD )
To pa!
Wasza Roxy ♥

3 komentarze:

  1. Śliczne ,,logo". Nawzajem! <3 Mi się obydwa podobają, ale w sobotę dostanę tego ze Schleich ^3^ Nwm czm, ale zdjęcia mi się podobają xd Kota chciała mi sister kupić :D Pozdraaawiam. Życzę śniegu <3

    U mnie to samo :C A JA CHCE ROBIĆ ZDJĘCIA!

    Pzdr. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogierek fiordzki cudny ;)
    tak samo jak kotek
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń