niedziela, 13 grudnia 2015

Antracita Negra ( Nissa ) - Custom


Cześć wszystkim ! Dzisiaj opis i zdjęcia mojego pierwszego CM ( Customa ) pomalowanego przeze mnie  ;D życzę miłego czytania!
A więc tak... Zacznijmy może od tego skąd wzięłam pomysł na przemalowanie konia:
Po szkole ' w piątek' znalazłam nieco czasu , mogłam zabrać się za coś innego. Od dłuższego czasu planowałam przerobić ( przemalować ) pewne modele. Były to zwyczajne , stare, porysowane koniki z dzieciństwa. Po godzinnej pracy i walki z akwarelami udało mi się otrzymać upragniony efekt - kara klacz huculska z trzema skarpetkami i strzałką ? Łysiną ? Na pysku. ( mam sentyment do hucułków ♥ )Już od dawna marzył mi się jakiś karosz z odmianami, Focus mi nie wystarczał :'') Postanowiłam zebrać wszelkie info i rozdzielić je na części ( w miarę zrozumiałe ? XD) Let's get started !

Maść:
Jak już wcześniej wspomniałam , klacz jest kara z trzema 'nieregularnymi' skarpetkami i łysiną ( bądź czymś innym ) na pysku. Grzywa i ogon nieco bardziej się błyszczą bo maznęłam je markerem xD ( tiaa moje pomysły ...) Oczy też. I chrapy. I kopyta. xD Łatki są wykonane korektorem - bo biała farba się wściekła -,- Klaczka ma białka w oczach , źrenice ale tęczówek nie posiada .....no cóż .... bywa ...xd
Poza: 
Koń ma pozę jakby miał za chwile zemdleć ... Jest 'delikatnie' ( czytaj: dość mocno) przechylony na lewo. No w sumie czego się spodziewać po no-name - ie. Głowa też jest odwrócona w lewo.






  Imię dostała dość nietypowe bo jak przystało na mnie musiało takie być xD a więc ,, Antracita Negra '' aka Nissa :) Klaczka została ulubienicą Meli jak i Justyny :) Ciekawe co sądzi Kamila.... to by było na tyle ..... ^
 *** 
a świenta tusz tusz ! xD
Piszcie w komciach :
1,Co chcielibyście pod choinkę?  Albo wiecie co dostaniecie? ;> 
UWAGA!
( nie no , nie ma się czego bać ;P )
Organizuję serie ,, PYTANIA DO ROXY'' , która będzie polegać na tym że  wy zadajecie mi komkach pytanka a ja w następnym poście odpowiem na nie ( nie muszą dotyczyć modeli ale mogą) Przy okazji dowiecie się coś o mnie i o moim zwariowanym życiu xD Pytajcie o co chcecie - wszystko dozwolone xD odpowiem na KAŻDE PYTANIE ;D 
Wesołych Świąt!
Pozdrowionka ! 
Wasza Roxy :)



8 komentarzy:

  1. Custom śliczny ;)
    no i pytanie
    -Jeździsz konno ?
    -Jaka jest twoja ulubiona maść?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny custom :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna :)
    Ja na swieta dostane breyera traditional, Nugget'a
    !! ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny CM :) Ja na święta dostanę breyer'a Traditional :) Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny konik :-D
    Ja nie wiem co dostanę
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyczekuję z niecierliwością sesji zdjęciowej z watą w roli głownej :D
    PS:pytanko;Co byś zrobiła gdyby zaatakowały cię tęczowe kotki z kuwetami na głowie ,różowymi oczami,tańczące na zmutowanych krówko-świnkach i śpiewające przeboje Justina Biebera? ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń