wtorek, 29 grudnia 2015

#1 Tutorial -kopystka w skali CL/TR

Cześć ! W dzisiejszym poście tutorial na kopystkę  w skali Classic jak  i Traditional :) Z góry przepraszam za zdjęcia bo nieco słabe :( Ale przeżyjecie , no nie? xD Zaczynajmy !

Taki powinien być efekt końcowy

Potrzebne nam będzie :
*kolorowy spinacz
*nożyczki
*kombinerki
Krok 1
,, Rozkładamy'' spinacz ( chwytamy za większy łuk jedną ręką a drugą mniejszy łuk i rozchylamy na boki aby powstało coś w tym stylu ) 

 Krok 2
Większy łuk zginamy za pomocą kombinerek tak jak na zdjęciu

Krok 3
Jeśli drut za bardzo zachodzi za  drugą część łuku  należy go odciąć. W niektórych przypadkach nie jest to konieczne dlatego to już wasza decyzja :)

Krok 4
Tak to mniej-więcej powinno wyglądać :

Oczywiście nie da się tego zrobić perfekcyjnie xD
Krok 5
Za pomocą nożyczek ( lub czegoś innego) usuwamy gumową otoczkę tak aby został sam drucik.

Krok 6
Coś takiego powinniście otrzymać :)
Krok 7
Odcinamy :)
I właśnie teraz mój ' kochany' aparat rozładował się -,-
Ale na szczęście zostało tylko wygiąć drucik w odpowiednią stronę , a to raczej mniej więcej ogarniacie no nie?
Tutaj macie do porównania prawdziwe kopystki :)
 Podobne?

*Mam plany xD Wolicie Candy czy KOŃkurs foto ?
*Głosujcie na opis:
A. Dont look twice
B. Snowman

To by było na tyle :) Mam nadzieje że tutorial był przydatny ^^
Pozdrawiam !
Wasza Roxy ;*

6 komentarzy:

  1. Supcio!!!
    Bardzo mi się podoba ^.^
    I...
    jestem pielfsa! xd

    hihi ^.^
    Pozdrowionka ;)
    U mnie nowa notka ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w dalszym ciągu chcę opis A. A jak konkurs to lepszy z fotkami. Przynajmniej trzeba się trochę wysilić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na Kopystkę bardzo fajny.
    -Konkurs foto
    -Dont look twice
    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tutorial :)
    Ja wolę konkurs i Snowmana.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kopystka ;)
    napewno wyprubuje
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tutorial :-D
    Ja osobiście posiadam taką samą minikopystkę(niemal identyczną!) która była efektem nudnej lekcji :-DDD
    Jestem za KOŃkursem i Snowmanem
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń