wtorek, 29 grudnia 2015

Tutorial? Opis?- kilka spraw

Hejka ! Dziś powinien ukazać się jeszcze jeden post z owym tutorialem. Ale o czym ? No właśnie xD Wpadłam ostatnio na bardzo fajny pomysł jak zrobić w prosty sposób miniaturową kopystkę. Jest ona w skali Classic ale pasuje też do Tradów.


Oprócz tego chciałabym zapytać czy chcecie jakiś opis modelu? Jeśli nie jesteście w pełni przekonani na jego kupno.


Aha , już bym zapomniała XD
Głosujcie kogo opis chcecie pierwsze przeczytać na blogu :)
A. Dont look twice
B. Snowman
A więc krótko:
Chcecie ten tutorial?
Który Breyer ma być pierwsze opisany( A czy B) ?
Co wolelibyście :
30 faktów o mnie
30 faktów o mojej kolekcji modeli
30 faktów o mojej przygodzie z Jeździectwem
Czy chcecie wszystkie ? XD


Niedługo wgram zdjęcia z sesji z watą w roli głównej ;D
Pozderki ;*
Roxy

5 komentarzy:

  1. Opis B było by super ;)
    Podoba mi się pomysł "30 faktów o mojej przygodzie z jeździectwem "
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis B,Snowman to naprawdę piękny model :).Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym wolała opis A. Fakty wszystkie i toturial też ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę wszytskie fakty :D
    Pzdr :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Opis A , bo sama właśnie ja zamówiłam xd
    Tutorial zrob

    OdpowiedzUsuń