czwartek, 31 grudnia 2015

Za kilka godzin wybije północ ;D

Hejcia ! Jak tam bawicie się na Sylwestrze ? Ja wspaniale ;) Zapowiada się długi post , ostrzegam żeby nie było xD Rozpoczynam podsumowanie roku 2015 czyli dla mojego bloga rok przełomowy ...
 Nie wiedziałam że to będzie takie ... Fajne ... Na ten moment nie mogę żyć bez bloga... ( dosłownie xD)
 Poznałam wiele świetnych ciekawych osóbek , bardzo wdzięczna jestem osobie która skomentowała jako pierwsza jeden z moich postów- Maya;* dziękuje ;*
Oraz: Iskra, Karossi, Magda Wronka, Magdalena Wróblewska, Aru Asmaru, Agnieszka Candy, Shell, Ida Lewandowska, AmelkaMajki,Oliwia L, Weronika Gburek, kitunia 1234, NMR Schleich, Juliett i wiele wiele innych !  Jesteście niesamowici !


Chociaż nie zawsze było tak kolorowo .. Były wzloty i upadki ... Czasem w ciągu kilku dni było 30 wyświetleń a niekiedy 300... Ale i tak sam fakt że ktokolwiek chciał zerknąć na moją skromną stronkę był dla mnie ogromnym pocieszeniem ;) Starałam się nie poddawać , cały czas o tej samej myśli: Będzie lepiej ... Miałam też kilka kryzysów, wtedy zdawało mi się że to nie ma sensu , mój blog krył się przy tych wszystkich innych popularniejszych blogów ...
Komentarze: 201 ( włącznie z moimi a że rzadko odpisuje ( ciii) to tak z 150-170 Waszych ;*)
Wyświetlenia: 3225 ❤
Obserwatorzy: 2
Posty: 40 ( z tym 41 )
Dobra koniec tego , teraz czas na życzonka ^^
W nowym 2016 roku życzę Wam dużo zdrówka, bo ono najważniejsze, szczęścia , dalszego rozwijania swoich pasji, spełnienia marzeń , modelowych i nie tylko , oraz wszystkiego co najlepsze !
życzy Wam Wasza Roxy ;*
jesteście najlepsi ! ;D
Bedzie KOŃkursik ! ^^
Pozdrawiam!
Roxy ;*
PS: 23:35 kończem ... 25 minut !





9 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego w nowym Roku !!!!
    Twój blog jest fantastyczny i
    oby tak dalej ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;** twój też jest świetny ! ;D pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wzajemnie, wszystkiego naj,naj,naj ^.^
    Życzę ci żebyś nigdy nie straciła weny do pisania, i żeby modele były jedną z twoich największych pasji, przez długi czas ;)
    Blog na prawdę masz bardzo fajny i mam nadzieję że jeszcze przez długo będziesz go prowadziła.
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga stablehorseschleich.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku! Jestem tu krótko ale blog bardzo mi się spodobał :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Tb również życzę wszystkiego co najlepsze!
    Jesteś wspaniałą osobą i dużo osiągniesz... i w życiu realnym jak i wirtualnym :)))))

    Na tym blogu pozostanę do końca♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo wszystkim za życzenia ;* jesteście świetni ;*** będzie konkurs ^^ pozdrawiam wszystkich !

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego! :D Masz jakieś postanowienie noworoczne? ^^ Ja tylko takie, że nie porzucę bloga ;3.
    Zapraszam!
    kamillakur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń