niedziela, 16 października 2016

Zajawka na następne posty :)

Cześć Kochani ❤
Co tam u was słychać? U mnie fala sprawdzianów niestety... Ale mimo to postanawiam coś tutaj skrobnąć C;
Dzisiaj kilka zdjątek nowości których opisy na blogu pojawią się już niebawem
1.  Reed-klaczka British Spotted Pony (2016) z Collecty.
Na zdjęciach katalogowych wydawała się niezbyt ciekawa, wręcz odpychająca ale gdy zobaczyłam ją na żywo w pobliskim Rossmanie stwierdziłam ze to całkiem niezły model. I tak oto trafiła do mnie (kiedyś tam we wrześniu)  właśnie owa klacz.
Imię wzięło się z książki która ostatnio bardzo mnie pochłonęła,  a mianowicie,,  Tylko dla wybranych " Autorki Kate Brian.  Imię to nosi główna bohaterka a książkę gorąco polecam :D
Z góry przepraszam za zdjęcia ale wstawiam z telefonu bo nie mam czasu laptopa otwierać a co dopiero operować aparatem xd

2. Nowe akcesoria -dwie zapinane derki,  2 kantarki i jeden uwiaz pleciony. (nie ma zdj drugiej derki bo w naprawie jest xd ale wygląda tak samo,  różni się tylko kolorystyką ;))

3 Jeszcze nie opisywany cudowny Custom również od The Black Horse (pozdrawiam :*) Jest to Wycofana klaczka szetland ze Schleich o imieniu Stokrotka :)
Sorki ze tak krótko ale musze lecieć do nauki :/
Następnym razem postaram się o dłuższe posty z większą ilością zdjęć ;)
Póki co pozdrawiam cieplutko (bo na polu już zimno xd)💕
Roxy


10 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać opisu customa :-) Reed też z chęcią obejrzałabym dokładniej. Bardzo ładne akcesoria, szczególnie ten kantarek z uwiązem.
    Pozdrawiam cieplutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klacz z collecty robi fantastyczne wrażenie
    chyba też przygalopuje do mojej kolekcji ;)
    Ale fajnie że dałaś znów notke. Już nie umiem się
    doczekać opisu customa ale ładne robisz akcesoria dasz więcej ich zdjęć ? Nwm może gdzieś na dworze ? :)
    Pozdrawiam !!!!
    ps: zajrzysz do mnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, opisy będą :)
      Oki mogę dodać kilka zdjęć akcesoriów, nw czy na dworze bo zimno ale coś tam spróbuję ;)
      Również pozdrawiam i oczywiście ze zajrzę ❤

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Myślałam, że konie na tej szkolnej półce lewitują... XD
    Uwierz, że ta pierwsza klacz wygląda bardzo interesująco, lecz dla mnie jest trochę dziwna. Taka nienaturalna, lecz imię piękne ♥ A akcesoriach nic nie mówię - zaraz tu zemdleję, jak takie cudeńka widzę ♥ Ale okey, jeszcze nie padłam, lecz zaraz może się to stać... XD Zapowiada się fantastycznie i ciekawie ♥
    Pozdrowienia śle o wiele (wiele razy 676385349) mniej utalentowana osoba, która może kiedyś zajdzie swymi drogami do Hollywood :) Miłego dnia i niech pomysły Cię nawiedzają! Bądź oryginalna!
    Zostawisz u mnie komentarz? ;D
    H.D ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cooo :0. Zaraz po szkole lecę do Rossmana, skoro są tam takie perełki!
    Stokrotka jest przeurocza, ja sama zamówiłam już u Magdy customa, niedługo wysyłam :).
    Ja też mam sporo nauki, ale jakoś myślałam, że gimnazjum będzie cięższe pod względem nauki, a tu proszę! :D
    Pozdrawiam, zapraszam też do mnie na n/n c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Cooo :0. Zaraz po szkole lecę do Rossmana, skoro są tam takie perełki!
    Stokrotka jest przeurocza, ja sama zamówiłam już u Magdy customa, niedługo wysyłam :).
    Ja też mam sporo nauki, ale jakoś myślałam, że gimnazjum będzie cięższe pod względem nauki, a tu proszę! :D
    Pozdrawiam, zapraszam też do mnie na n/n c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to uczucie, kiedy nauka przytłacza...
    Graty nowego konia i akcesoriów :) Na opis Stokrotki czekam najbardziej ze wszystkich :P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.theblackhorseandwingedpanther.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń