sobota, 2 lipca 2016

Q&A ♥

Hejka Kochani ❤
Dzisiaj odpowiem na pytanka które zadaliście mi w komkach. Bardzo dziękuję Wam, moi wierni czytelniy ♥
Okey , zaczynajmy ...

Pierwsze pytania od Wioli :)
1. CollectA vs Schleich?
ColletA za realizm <3
2. Czy lubisz malować?
Oczywiście :D
3. Co najbardziej lubisz robić w życiu?
Fotografować modele , blogować , jeździć konno ... Mogłabym długo wymieniać :D
4. O której godzinie najczęściej piszesz bloga?
Zwykle rano jak wstanę ( około 11) bo potem nie mam czasu xd
5. Czy na Twoim blogu pojawiały się komentarze hejtującego anonima?
Ani razu xd
6. Kiedy będzie konkurs? :)
Niedługo ;3
7. Gdzie mieszkasz?
w woj. małopolskim, w miejscowości  niedaleko Krakowa i Wadowic
8. Jak nazywa się Twój ulubieniec ze stajni?
Nagietka ❤
9. Twój wymarzony model breyer?
Zennyatta *-*
10. A collecta?
ogier ardeński 2016
11. A schleich?
wycofana klacz fryzyjska
12. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje?
Hm do Angli :D
13. Gdzie jedziesz na wakacje?
Nad Polskie morze do Władysławowa <3
14. Czy lubisz robić np. kantary dla figurek? 
Pewnie, wręcz kocham xd
15. Dlaczego w tle bloga są bambusy? xD
Bo... są zielone xd cała filozofia :')
 Dziękuję Wiolu ;*

Następnie pytania od Emmy :)
 1) Lubisz filmy Tima Burtona?
Tak
2) Na jakim filmie byłaś niedawno?
Nie przepadam za kinem, dawno nie byłam i już nie pamiętam XD
3) Kolekcjonujesz jakieś magazyny/czasopisma?
Gallop ♥ halo roxy masz 1 wydanie ;p
4) Płakałaś kiedyś na filmie?
pewnie ;c
5) Ulubione wcielenie Johnny'ego Deppa?
Jack Sparrow ♥
6) Gdzie spędzasz te wakacje?
Nad polskim morzem we Władysławowie
7) Jakiej marki masz telefon?
Microsoft nie polecam
8) Znasz serie książek "Spirit Animels"?
Nie znam xd
9) Zozikowa zmieniła adres bloga - dreamcometruenika.wordpress.com. Wpadniesz?
Oki ;3
10)Lubisz tańczyć?
Tak , uwielbiam taniec belgijski ♥
11) Lubisz piosenkarkę Margaret?
Tak :D
12) A Michała Szpaka?
Emm piosenka z Eurowizji była spk, ale tak to nie zbyt ;c
13) Ulubiony post na moim blogu?
Wszystkie :D
14) Kiedy kolejny rozdział 'You Only Life Once'?
Oj nwm straciłam wenę ;(
15) Spadłaś kiedyś z konia?
Tak, raz i to w galopie ;)
16) Lubisz modele koni z nienaturalną posturą?
Nie ;/
17) Jesteś wysoka jak na swój wiek?
ee nie xd
18) Czy wg Ciebie założenie bluzki w stylu Świąt Bożego Narodzenia to obciach? Właśnie taką mama!
Nie, czemu niby , każdy ubiera się tak jak chce i tak jak mu wygodnie a jak komuś się nie podoba to jego problem ;)
19) Czego się boisz?
Małych, ciasnych, zamkniętych pomieszczeń i dużych komarów ;p
20) Wolisz Breyer czy CollectĘ?
Breyer ♥
21) Oglądałaś 'Gnijącą Pannę Młodą'? Jeżeli nie, zapraszam do obejrzenia!
Nie, ale oglądnę :D
22) Horrory vs filmy paradokumentalne?
Paradokumenty ^^
23) W skali 1-10 jak lubisz horrory? Uzasadnisz?
Zależy od horroru ... 5/10 , jak np. jest wszędzie krew, biega jakiś gościu z nożem i zabija wszystkich na około to raczej nie straszne wg mnie ;/  ale jeśli są zjawiska paranormalne, demony itp to jest git  :D i dlatego taka ocena :)
24) Twoja klasa jaką miała średnią na zakończenie roku?
Już nie pamiętam... Yuki pomóż xD chyba 4 coś ...
25) Sprawdzian szóstoklasisty był trudny?
Jak dla mnie nie ;)
26) Dlaczego avatar zmieniłaś? Z konikiem był lepszy...
Nwm, może będzie i z konikiem ;3
27) Wpadniesz na http://coin-mireille.blogspot.com/2016/06/kucyki-shetty-mini-wreszcie-u-mnie.html?
Okok ;)
28) O czym chciałabyś to pytanie?
O obojętnie czym ^^
29) Też Ci się wydaje, że jak powiesz coś po angielsku, nawet niewyraźnie, to to coś zrozumieją?
Tak
30) Czekam na dalsze posty!
 ♥będą♥
Dziękuję Emma ♥

Pytania od Equinox :)
1 Oglądałaś mecze na euro ?
No pewnie, kibicować trzeba polskiej reprezentacji♥
2 byłaś kiedyś/jedziesz na obóz konny ?
Nie byłam ale kiedyś chcę pojechać :)
3 Ulubiona fryzura ?
Rozpuszczone włosy ^^
4 Za co lubisz wakacje ?
za czas wolny przede wszystkim ♥
5 Ulubiony smak pizzy ?
Ulubionej nie mam ;c
6 robisz jakieś rzędy dla Breyer/schleich/collecta ?
Całego rzędu razem z siodłem jeszcze nie zrobiłam xd Ale robię zwykle  ogłowia i inne akcesoria :)

7 Jeśli tak to pokażesz ?
Niedługo będą w zakładce Twórczość :)
8 Zrobisz kiedyś custom breyer'a ?
Zamierzam ^^ 
Dziękuję Equinox ♥

Oke, to tyle z pytanek :)
Zapraszam do zakładki moja kolekcja, spisałam wszystkie modele, jeszcze tylko zdj  :D
Pozdrawiam cieplutko ♥
Roxy



8 komentarzy:

  1. Fajnie , że odpowiedziałaś na moje
    pytania :) Bardzo fajne odpowiedzi.
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i rownież pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi ;)
    Niestety z pytaniami się zpóźniłam :/
    Z chęcią zajrzę do zakładki i czekam na foty ;)

    Delfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz jeszcze zadać, chetnie odpowiem ;)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Fajne odpowiedzi na pytania. Wpadnij do mnie :)
    dreamscometruenika.wordpress.com
    happyhoundsnika.blogspot.com

    3maj się!
    Nika
    PS.
    Też mieszkam w małopolskim :) /Kraków/ :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Wpadne chętnie!
      Pozdrawiam !
      PS: Andrychów pozdrawia ;)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń