piątek, 1 lipca 2016

Gratisy- opis ♥

Hej Kochani ♥ 
Powiem Wam że wyświetlenia dalej lecą w górę ! Mam świetny pomysł na special... ale nie zdradzam ;p
Jeszcze chyba nikt ze sfery kolekcjonerów takiego czegoś nie uczynił , przynajmniej nie widziałam.
Mam nadzieję że się spodoba ;)
A na razie czas na opis gratisków :) za duuużoo emotek
A więc zamawiałam ze strony breyer.pl , bo niestety na Monocerusie nie było GG i Hearta. Otworzyłam paczkę i zamiast samego pudełka z modelami ujrzałam jeszcze sporo gadżetów. Postaram się po krótce je opisać ;)

Aha, i jeszcze pokażę pudełko po koniach 

zacnie ;3
 1.Emm.  jak to się do cholery nazywa Taka jakby naklejka (?) na ścianę. Jak widzicie jest napis Breyer i zdjęcia modeli ( Secretariat, Trooper, Lusitano i kucyki ) jest tam jeszcze Big Chex ale ucięło go ;c

2. Mini Katalog A5 ,,Horse Scene'' już z modelami 2016 *o*
 Jeśli ktoś chętny na omówienie jego zawartości to w komku można napisać albo ew. na mini chacie  ;)

 3. Duży katalog A4 niestety jeszcze nie z nowościami. Rzecz z której najbardziej się ucieszyłam, jest po prostu genialny ! Jest sporo porównań modeli odwzorowanych na żywych koniach, masa zdjęć :D Na okładce dziewczynka z modelem w ręku i kucyk (  model to odwzorowanie kuca o imieniu  Hamlet ♥ kiedyś coś o nim wspomnę na pewno ) Taka sama sprawa jak z poprzednim - Chcesz dokładny opis- pisz w komku ;)

 4. Broszka?  jak to nazwać W każdym bądź razie z 3 modelami i napisem Breyer ( modele to Sato, Black Tie Affair  i jakiś trzeci xd) Można sb przypiąć np. na bluzkę, torbę czy jak kto tam woli :)

 5. Magnes - bardzo dokładnie zrobiony- cieszy oko :)

 6. Ołówek -za to na pewno się  przyda  :)
 7. Najlepszy na świece, najbardziej zaskakujący, genialny, wspaniały , olśniewający gratis ......
Reklamówka z Breyera :D  haha wreszcie masz w czym modele nosić  No co tu więcej pisać... fajne :)
Podsumowując byłam bardzo zaskoczona i można uznać że dalej jestem :D 
Jeśli chcecie jak wcześniej wspominałam dokładniejsze opisy to w komku albo na mini chacie :)
Pozdrawiam cieplutko i wakacyjnie !
Roxy 

10 komentarzy:

  1. Ołówek z Breyera? Czego to ludzie nie wymyślą... :)
    W bardzo okazałym pudełku znalazły się Breyerki, bardzo udane kolorki ♥
    Reklamówka z Breyera? Wreszcie masz w czym modele nosić - to mnie rozwaliło! XD
    Jak widać, żołtego i granatowego u Cb nigdy nie zabraknie. :) Nie musisz opisywać szczególnie, wszystko pięknie tutaj pokazałaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową, wakacyjną notkę! Nominowałam Cię do TAGu! ♥
    Zapraszam na Evy bloga!
    Miłych wakacji!
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤
      Kolorków nie zabraknie :')
      Do TAGu ? Pierwszy raz ktoś mnie nominował :D dzięki !;*
      Wzajemnie super wakacji!
      Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Bardzo fajne te gratisy ;D
    Miło z ich strony , że takie wysyłają.
    Omówiłabyś katalog "horse Scene" ??
    Śliczna brożka czekam na sepecial.
    I jeszcze raz gratuluję tylu wyświetleń <3
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Chetnie omówię :D
      Również pozdrawiam !

      Usuń
  3. A oto post o Twej ulubionej rasie - http://evyswiat.blogspot.com/2016/05/opisrasy-5-owczarek-niemiecki.html! Czekam na specjał! Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę tyłu gratisów, chyba też zamówię coś od breyera. Mam nadzieję, że katalogi są w każdej paczce, chociaż ostatnio ktoś dostał w gratisie plakat, więc sama nie wiem... Gratuluję Walentynki i małego:) Pozdrawiam schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam breyera ;)
      Dziękuję i również pozdrawiam !❤

      Usuń
  5. Fajne te gratisy!Zrobisz opis tego drugiego katalogu dla mnie?;)Gratuluję nowych koników!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow te gratisy *-*. Też chcę xD. Specjalnie zamówię Cortesa z breyer.pl.
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń