wtorek, 7 czerwca 2016

Nieobecność i mały remanent modeli :)

Witajcie kochani ♥
Dzisiaj krótka notka tłumacząca moją 5- dniową nieobecność...
Nie było mnie bo szkoła bardzo daje w kość, zaczyna się wystawianie ocen , wszystko w biegu , czas coś poprawić, nadrobić zaległości ... Czy ubiegać się o pasek na koniec roku ... Masakra :/ wiecie jak to jest w czerwcu - większość z was pewnie tez tak ma :(
Ostatnio ( ekhem dzisiaj XD) zrobiłam mały remanent moich wszystkich modeli c;
Pokaże Wam wyniki:


~KONIE:
Schleich: 36
Breyer: 6
CollectA: 7
Mojo Fun: 1
NoName: 5


~INNE ZWIERZĘTA:
Schleich: 12


~LUDZIE:
Schleich: 3
Breyer: 1
Stan z 7.06.16 r.
A wy ile macie modeli? Pochwalcie się w komentarzu !♥
Ja zmykam, Pozdrawiam cieplutko!
Roxy :)







4 komentarze:

  1. Fajny post :)
    Co do szkoły t o cie bardzo rozumiem ;)
    Ja mam chyba z około 20 schleichów no jeszcze są 
    figurki ludzi to już 25 ;D (nie za dużo wiem)
    Pozdrawiam !!!!
    BAY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do koni Schleich mam około 18-20. :)
    Ciesze się, że napisałaś nawet taka krótką notatkę ♥
    :D
    U mnie 14 wystawiają oceny, jutro sprawdzian z materii, we wtorek badanie wyników... :'(
    nie martw się, w wakacje będzie multum czasu na posty!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam Schleich (koni) jakoś 15+, sama nie wiem... 5-10 psów, 3 ludzi oraz kilka koni Breyer.

    Hej, hej. Tu Maja, która pomagała Ci się troszkę wybić <3

    Niespodzianka: www.figurki-maja-dusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam cię i dziękuje za wszystko <3
      Chetnie wpadnę c;

      Usuń