piątek, 24 czerwca 2016

Holidays ♥

Hej :)
Nie pisałam ponad 10 dni... Co się ze mną dzieje ? XD
A tak serio to przepraszam za nieobecność ...Można uznać że równo 27 czerwca zaczynamy wakacje! ( w prawdzie wczesniej weekend ale wiecie - weekend to weekend )
Holidays ♥
życzę Wam wspaniałych , fajnych i szalonych wakacji spędzonych w miłej atmosferze z rodzinką, przyjaciółmi czy jak kto tam woli ;)
 Odpoczynku oczywiście od szkoły , żebyście we wrześniu ruszyli do szkoły z nową energią i zapałem !
>u mnie to wątpliwe<
Małe info!
Kilka Ważnych Spraw o Postach:
-w wakacje posty będą co 2 dzień , albo może nawet codziennie (?)
- recenzje książek , opisy CM i cała reszta niebawem (niebawem = tak do miesiąca xd)
- będą sesje ♥ muszę dodać CD Session Profesion a potem jeszcze 1 zaległą o której jeszcze nie wspominałam ;)


Szykuje się opis Breyerów Traditional GG Valentine i Heartbreaker które dostałam od rodziców za dobre wyniki w nauce i pasek na koniec ( na świadectwie oczywiście ...xd)
Prócz samych koni dodali mi sporo gratisów, narazie nie zdradzam jakich - będzie co opisywać :D
Unpackingu narazie nie bd ponieważ ...noo...zapomniałam... rzuciłam się na paczke jak wygłodniały lew na antylopę ( zacne porównanie Dominiko ;p)
i jakoś tak to nie wyszło , no cóż - bywa... >life<
Moje stadko Tradów wynosi na chwilę obecną 4 konie: 3 dorosłe i źrebek :)
Dont Look Twice, Snowman , Walentynka i Heartbreaker :D
JESLI KTOS CHĘTNY NA OPIS TO ŚMIAŁO W KOMIE ;)
w sumie i tak będzie opis nowej parki xd Ja już będę powoli kończyć się rozpisywać , jeszcze pytanek kilka ;3
Jakie macie średnie ? Jest pasek ? ( na świadectwie hehs xd) Macie jakieś trady?
Pochwalcie sie w komach :)
To ja jeszcze raz fajnych wakacji Wam życzę i pozdrawiam Cieplutko oraz wakacyjnie ♥
PS: jak się wyrobie to może jutro opis :3
~Roxy



















7 komentarzy:

  1. Jak ja się cieszę ze nareszcie są wakacje! <3 Ja bardzo chcę sesje, a opisem Snowmana nie pogardzę xD Co do pytanek to:
    Średnia 5,25
    Pasek: Tak
    Ja właśnie wczoraj (23.06.2016)
    dostałam swojego pierwszego breyera! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na świezą notkę!
    Wiola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow graty średniej :D
      Już lecę na tw blog zobaczyć breyera ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wakacje, wreszcie relaks!
    Poproszę o opis Snowmana :)
    Zapraszam do mnie, pierwsza AR Traditional w kolekcji i inne ciekawostki :) http://theblackhorse5.blogspot.com/2016/06/co-tam-piszczy-w-trawie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upragnione wakacje ♥
      Ok, chetnie opis zrobię:D
      Już pędzę na tw blog :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Ja się tak cieszę na te wakacje !!!
    Czekam na opisy i sesje <3
    Uwielbiam twoje sesje ;)
    Pozdrawiam !!!!
    U mnie strasznie gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak wreszcie wakacje ♥
    Dziekuje za miły komplement :)
    Również pozdrawiam !
    ( u mnie też gorąco )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to 25 czerwca miałam 12 urodziny :)
    TAK, TAK! Wakacje! 2 miesięczna przerwa od testów i kartkówek! juhu! :) :) :D
    Jestem (co ja bredzę, byłam!) w 5 klasie, średnie 5.18. Wg mnie słabo... Pasek mam, kucyki Shetty Mini też! :D W sobotę jadę nad morze!
    Chciałabym opisy wszystkich Twoich modeli! Świetnie piszesz, będę zadowolona z każdego posteła! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)
    Keira/Emma ♥

    OdpowiedzUsuń