niedziela, 26 czerwca 2016

GG Valentine and Heartbreaker nr 1747 Opis ♥

Cześć Kochani ♥ 
Dzisiaj opis  nowiutkich modeli o których wspomniałam w poprzednim poście, a mianowicie GG Valentine i jej synek Heartbreaker. Opis jest w formie małej sesji. Myślę że Wam się spodoba :)
Bez przeciągania zaczynajmy ! 

 Oba konie wyrzeźbiła pani Brigitte Eberl i przyznam że zrobiła to naprawdę wspaniale. Inne jej modele np. Albrozo ( który już nie jest w sprzedaży a szkoda ), Marwari, Ashquar czy też Weather Girl są równie piękne i bardzo realistyczne. Jest to moja druga ulubiona rzeźbiarka , tuż po Susan Carlton Sifton.
Zamówiłąm oczywiście wersję matową bo... glossy kojarzy mi się z porcelaną i nie wyobrażam sobie robić zdjęć takim modelom w terenie ;/
Pamiętajcie jednak że to tylko moja opinia :)


Razem prezentują się ślicznie. Przejdźmy teraz do opisu samej klaczy. 
GG Valentine Champion Hunter Mare - gniada klacz meklemburska  na moldzie  Giselle wyrzeźbiona w 2008 roku. 
Klacz ma zaznaczone strzałki i kasztany na nogach. Na prawej tylnej ma skarpetkę, a kopyto jest jasne. Pozostałe kopyta są ciemno grafitowe (?) bo całkowicie czarne nie są na pewno. Grzywę można zaliczyć do krótkich, a ogon raczej do dłuższych. Grzywka  powiewa na bok w rytm chodu konia.
 

Klacz stała się ulubienicą Kamili
GG posiada na głowie gwiazdkę ze strzałką i małą chrapkę. Nie jestem do końca pewna  co do chrapki bo jest bardzo mała i wygląda bardziej jak zadrapanie. Czy mój egzemplarz tak tylko ma ?

Mięśnie nie są tak mocno wyrzeźbione jak u niektórych modeli i według mnie to jest wielkim atutem tego moldu. Na nogach i głowie widać żyłki, a w okolicach szyi możemy dopatrzeć się zmarszczek ( przy podbrzuszu też jest jedna ale mało widoczna). Ogólnie głowa klaczy jest cudnie wyrzeźbiona.
GG porusza się kłusem ale takim trochę ''leniwym''
Kama postanowiła zabrać GG na pierwszą jazdę
Klacz posiada na udzie znak hodowli meklemburskiej. Niestety na mojej klaczy jest on prawie niewidoczny.

Teraz czas opis źrebaka :)
Heartbreaker- gniady ogierek rasy meklemburskiej  na moldzie Gilen wyrzeźbiony w 2009 roku.
 Ma zaznaczone strzałki, a na dwóch tylnych nogach skarpetki ( nieregularne? ) Na tych nogach koń ma jaśniejsze kopyta. Pozostałe są nieco ciemniejsze od tych klaczy. Konik ma ciekawskie, typowo źrebięce spojrzenie. Jest po prostu uroczy *-*


Mięśnie tak samo jak u klaczy są łagodniej wyrzeźbione. Na nogach widać kilka żyłek , pysk jest równie dokładnie wyrzeźbiony. Co mnie zaskoczyło to konik ma włoski w uszkach.
Heart porusza się delikatnym źrebięcym kłusikiem - dodaje mu to sporo uroku.
Nie wiem co jeszcze o nim napisać... pooglądajcie wspólne fotki :D 

na żywo są jeszcze piękniejsze !




 Mam nadzieję że opis się spodobał :) Oto moje pomocnice :')

Przyszłe kolekcjonerki :'D
Podsumowując polecam gorąco obydwa modele bo są warte każdej ceny. Rzeźba, malowanie, detale - cud miód i orzeszki :)
W następnym poście jeszcze kilka zdjęć i opis gratisków !
Pozdrawiam cieplutko i wakacyjnie Cieplutko lepiej nie bo te upały ;-;
Roxy ♥



13 komentarzy:

  1. Piękna sesja :)
    GG cudowna mam zamiar kupić ;D
    Bardzo miło się czyta twoje opisy (czekam na takich więcej)
    Heartbreaker też śliczny najbardziej podoba mi się 
    zdjęcie przy strumieniu <3 (jeżeli to strumień xd)
    Pozdrawiam !!! U mnie za to burze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy :)
      Owszem , to strumień xd
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Oba modele to modelki największego stopnia ♥
    Heart wg mnie trochę za chude kończyny - może to błąd wytwórni lub ewolucyjny. Jest bardzo smukła a smukłe konie kojarzą mi się z delikatnością. :) Gratuluję koników! I jeszcze jedno - czy Ty przypadkiem nie zrobiłaś błędu w zdaniu "Pooglądajcie wszyscy fotki"? Nie powinno być "Pooglądajmy wszyscy fotki"?
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nową notkę na moim głównym blogu i wstąp na Coin Arabe :)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję :) Heart to źrebak , dlatego ma długie nóżki ;)
    Tam pisze "pooglądajcie wspólne fotki" w tym sensie że wspólne -klaczy, źrebka i lalki ;) Nie ma błędu xd
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne modele :)
    Ciesze sie ze nareszcie dodalas posta z opisem i zdjeciami :D
    Fajnie sie czytalo,
    Pozdrowionka od Yuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie - bardzo smutny post :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, bardzo dobrze opisalas modele a zdjęcia ukazują ich urok :) oba konie mam, jestem z nich mega zachwycona mimo iż klacz zakupilam z drugiej ręki i jest obdrapana gdzie niegdzie... Dużo detali i zarysowania mięśni, maść jak najbardziej mi odpowiada ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :)
    Mięśnie są genialnie zrobione :D
    Również pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama miałam wybór pomiędzy tą świetną parką a Cortesem C.
    Ale zdecydowałam się na Cortesa! <3 Nie zamówiłam tej parki ze względu na Hearta, nie mam nic przeciwko niemu ale staram się nie kolekcjonować źrebaczków. Może kiedyś kupię od kogoś samą Walentyne. Albo sprzedam samego źrebola? Kto to wie! Przepraszam, że tak długo nie komentowałam Twojego bloga, ale po prostu nie miałam czasu. Musisz mi uwierzyć, że wszystkie posty czytałam od deski do deski! :D
    Pozdrawiam i zapraszm do mnie na konkurs! <3
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obecnie zbieram na Cortesa ;3
      Wierze ci na słowo !
      Ja tez czasem nie mam czasu , nie przejmuj sie ;)
      Równie pozdrawiam!

      Usuń
  9. Fajny opis i świetne zdjęcia. Praktycznie wszystkim podoba się GG Valentine, ale dla mnie jest ona taka... "zwykła". Wolałabym ją w jakimś innym malowaniu, może izabelowata? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością izabelowata byłaby śliczna *-*
      Nie każdemu musi sie przeciez podobać ;)
      Pozdrawiam !

      Usuń