poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Wybiło 10000 :D


Witajcie !
Wybiło 10000 wyświetleń!
Jak to się stało xD ? 😖
Dziękuję!!! Jesteście niesamowici *o*


Z tej okazji chciałabym zrobić tzw. Special
Ale niestety nwm co w nim umieścić :/
Myślałam nad konkursem foto ale nie mam jeszcze nagrody ;c
Możecie pisać propozycje w komkach co umieścić w Specialu c;
I czy konkurs to dobry czy zły pomysł
Byłabym bardzo wdzięczna !
Oczekujcie jeszcze dzisiaj nowej notki ;)
Jeszcze raz wielkie dzięki za to że jesteście ❤
Pozdrawiam Cieplutko!
~ Roxy




8 komentarzy:

  1. Łał, gratuluję!
    Konkurs byłby w sam raz! nagroda.. Hmm... Nie mam pomysłu.. XD
    Może...może... - krok po kroku jak zrobić ogłowie dal konia?
    Nie wiem, Sama zdecyduj!
    Zapraszam do mnie!
    art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:*
      Dobry pomysł :D
      Już lecę do cb !
      Pozderki!

      Usuń
  2. Gratulacje! Mi to ledwo 1 tysiąc wybił :P Special niech będzie obojętnie jaki- mi się wszystko spodoba ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :)
    Tysiąc to juz dużo :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki! Najfajniejsze konkursy to konkursy kreatywne :D na zdjęcia, rysunki itp... Według mnie jako nagroda sprawdzilyby się flo jeśli wiesz o co mi mniejwięcej chodzi :p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tyłu wyświetleń!!!!!! 😉😉😉😉😉😉W życiu bym tyle nie odbiła. XD 😯😯😯😯😯😯

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam za błędy ortografiiczne. 😕😕😕😕😕😕🙁🙁🙁🙁🙁🙁😢😢😢😢😢😢

    OdpowiedzUsuń