środa, 27 kwietnia 2016

Informacja odnośnie opowiadania c;

Przepraszam Was ze brak postów :c
Ale nie mam czasu ... Szkoła ;/
Ale mam też cos co Was może pocieszyć :
założyłam zeszyt do opowiadań (,, You Only Life Once") i mam już dwa kolejne rozdziały :D Wystarczy że przepiszę po prostu do notki i gotowe :)
Nwm czy nie przekształcić bloga o świnkach na bloga o opowiadaniach , bo jesli miałabym tworzyć kolejny blog to kiepsko troche :/ nie ogarnęłabym się , przykro mi ... A Ew. Posty o świnkach znajdziecie tutaj ^^
EDIT:
blog już jest , adres to youonlylifeonceroxyh.blogspot.com
Będę informować o postępach, bd linki do notek itd :)
Mam nadzieję że mnie zrozumiecie :*
Ja lecę pisać kolejne rozdziały !
Pozdrawiam Cieplutko !
~ Roxy

4 komentarze:

  1. Z chęcią będę czytać opowiadania! Też chyba zrobię kolejnego bloga..
    Zapraszam do mnie i gratuluję II miejsca w Candy! Pozdrawiam!
    H

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wpadnę poczytać jak będę miała wolną chwilę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią zajrze na Twojego nowego bloga :). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko nauka najważniejsza. XD 😊😊😊😊😊😊

    OdpowiedzUsuń