niedziela, 24 kwietnia 2016

Bardzo ważne pytanie !

Hej !
Mam pewną rozterkę...
Jak pewnie wiecie pisze opowiadania na blogu ale nexty pojawiają się nie za często. Myślałam nad tym aby stworzyć bloga właśnie do tego opowiadania. Nexty byłyby częściej i na pewno lepiej by się czytało tzn posty następowały by po sobie i nie trzeba byłoby szukać poprzednich części wśród innych postów.
Jeśli jesteś stałym czytelnikiem , lub wyczekujesz dalszych przygód Lisy i Kate pozostaw po sobie ślad. Byłabym bardzo wdzięczna!
Pozdrawiam cieplutko !
~Roxy

5 komentarzy:

  1. Właśnie się zastanawiam...
    Dobrze i lepiej by było, gdybyś stworzyła kolejnego bloga. Będzie się lepiej czytało! Będę wpadać! Osobiście jestem Twoją mega fanką oraz,uwielbiam losy Lisy i Kate!
    Pozdrawiam i wpadnij do mnie!
    Hermione

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam nic do next bloga, ale...
    Wydaje mi się że jeżeli będzie na tym blogu więcej osób to przeczyta.. jeżeli byłby kolejny blog to niektórzy mogą się w tym pogubić...
    Tak czy siak rób jak uważasz za słuszne, bo to tylko moje zdanie, inni mogą uważać inaczej.
    Bardzo lubię to opowiadanie!
    Pozdrawiam,
    Yuki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Myśle , że trochę lepiej
    by się czytało
    Ale to twoja decyzja :)
    Ja czekam na dalsze przygody Lisy i Katy ;)
    Uwielbiam czytać twoje opowiadania
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze by było :)
    Decyzja należy do ciebie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Roxy ja myślę, że to dobry pomysł. Miała byś wszystko po układane itp.
    PS:Fajny blog. 😍😍😍😛😛😛😜😜😜😝😝😝😋😋😋😗😗😗😙😙😙😘😘😘😚😚😚😎😎😎

    OdpowiedzUsuń