sobota, 30 kwietnia 2016

Opis CM ♥ Vaco

Cześć ! Wreszcie nadszedł czas na normalny post a nie informacje - obiecany opis CM , niestety nie w terenie ;c
Ale kiedyś na pewno będzie sesja dla samych Customów.
A, i chciałam na wstępie bardzo podziękować Art za wspaniały quiz o mnie :D
Dziewczyna ma niezłe pomysły c;
Wbijajcie koniecznie na jej blogi
O Niezwykłych Mowa  ➤ klik
Koniecznie dla fanów Harrego Pottera polecam jej drugi blog właśnie o nim  ➤ klik
Magic Stable , równie świetny ➤ klik
Evanny Świat , o piesełkach ➤ klik
W jej ostatniej notce na O Niezwykłych Mowa znajdziecie link do quizu :D

Zaczynajmy może już z tym opisem bo się trochę rozpędziłam xD

Malowałam akrylami z firmy Craft, wiecej o nich i o pierwszym CM TU


Konik w efekcie końcowym wygląda tak:

ostrość pyska [*] 
Przepraszam z góry za jakość zdjęć ale pogoda nie dopisywała ;c
 Jest to wałach huculski o imieniu Vaco, maści gniadej z jedną skarpetką i łysiną na pysku.

Konik nie był wzorowany na konkretnym zwierzęciu chociaż ten niżej jest bardzo podobny:
Znalezione obrazy dla zapytania gniady koń z skarpetą
zdjęcie z re-volta.pl
SIERŚĆ
Jest to okrywa zimowa ( przypuszczam po strukturze powierzchni modelu - widać zaznaczone pojedyncze włoski , a raczej '' kreski'', dość chropowate )


GRZYWA I OGON
Są w kolorze  bardzo ciemno grafitowym, w niektórych miejscach wpada nawet w czerń.

 
OGÓLNE CIENIOWANIE
Występuje na zgięciach, w okolicach szyi i zadu. Zajęło mi to sporo czasu , tak jak przy cieniowaniu Viledy.
Jest delikatne, i w niektórych miejscach nie widać wogóle ;-;

 

PYSK
Jak już wspominałam -z łysiną (?) Cieniowanie dość mocne, uważam że wyszło całkiem nieźle :D

NOGI
Przyciemniane tak jak w maści gniadej. Na jednej nodze ( prawej tylnej) jest skarpetka. Miała być śnieżno biała a wyszła kremowa. No cóż, ważne że chociaż jest :) Kopyto na nodze gdzie znajduje się skarpetka jest w paski ( szaro czarne ) i to chyba coś co najbardziej mi się podoba w tym customie*-* Pozostałe są czarne.

POZA
Koń jest w bardzo statycznej pozie, chociaż można na to patrzeć z różnej perspektywy. Może on grzecznie czekać na siodłanie, wychylać się  ciekawsko z boksu czy też podczas jazdy ''odmawaić posłuszeństwa'' ( jak to często bywa)
 
Mam nadzieję że się spodobał post :)
Niebawem pojawi się special , będzie , będzie, nie martwcie się !
ha ha kto by się martwił

Piszcie co sądzicie o Customie !
Zapraszam na moje dwa pozostałe blogi :
* quiet5corner.blogspot.com
*youonlylifeonceroxyh.blogspot.com

3majcie się !
Pozdrawiam cieputko !
~Roxy

9 komentarzy:

  1. Cześć kochana!
    Jejku, bardzo dzięki za "Dziewczyna ma fajne pomysły"! Az się rozpłakałam... !
    Wszystkie jesteście moimi korespondencyjnymi koleżankami, co nie? :)))
    Dziękuje! :)
    Vaco zmienił się nie do poznania! Piękny!
    Ty to masz talent do malowania koni!!!!
    Czekam na Customy, speciał i inne!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam i jeżeli masz ochotę, albo uważasz, że powinnaś poszukaj na moich blogach notki, których nie skomentowałaś. :D
    Pozdrawiam!
    HermaArt

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :D
    heh ♥
    Oczywiście że jesteśmy !
    Jak będę miałą czas do skomkuję ;)
    Zapraszam na You Only Life Once bo ma nowy wygląd !
    Pozderki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Vaco wygląda świetnie! Bardzo ładnie go pomalowałaś! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny custom <3
    Maść mu bardzo pasuje ;)
    Masz talent !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Heh nie wiem czy to talent xD
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Śliczny! Ładnie mu w tej maści :-D ĆŻekam na kolejne customy <3
    Zapraszam do mnie
    HorseCat
    stadnina-horsesamory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Już lecę na twój blog :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba w tej maści, jestem pełna podziwu bo sama nie umiem stworzyć żadnego znośnego CM-a :/
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń