piątek, 25 grudnia 2015

Odpowiedzi na pytanka :3

Hejka ;D
 Kolejny post dzisiaj , coś tu nie tak xD Nie, nie macie przewidzeń :) W (2) dzisiejszym poście będą odpowiedzi na pytanka które zadawało mi parę ciekawych osóbek c ;
Na pierwszy ogień idzie Maya J ;) ( sory że nie podlinkowane ale coś się psuje xD)




*Czy w stajni w której jeździsz masz ulubionego kunia?
Oczywiście , Nagietkę - klaczke huculską, jak poszperasz w starszych postach to znajdziesz i zdjęcie xD
* Jeśli spadłaś z konia, opowiedz o tym.
I tu się rozpiszę...
Miałam zły dzień, od progu pani instruktorka powiedziała że bd jeździć na Natanie a nie na Nagietce bo jest na padoku. Nieco mnie to zmartwiło bo przez moje ,, nagietkowe nawyki" gorzej szło mi na innych koniach. Na Natanie dwa dni wczesniej byłam w terenie - owszem, fajnie bylo ale to nie to samo co Nagiecia ❤
Nagle pani insruktorka kazała mi zagalopować, z czym czasem miewam problemy xD Jest! Udało się ! Galopowałam tak z jedno kółko( cud nastał x"d ) koń przyspieszył....... i nagle Natankowi zachciało sie skręcać. Ostro przychamował i zwrócił się w lewo a ja wylądowałam na jego szyi po czym zleciałam prosto na piach. Tak to sie oto i stało xD
*Co zainspirowało Cię do założenia bloga? Czytałaś inne blogi zanim go założyłaś?
Taq. Pierwszy blog na który się natknęłam to Schleich Emci , później Capricorn Meadow xD Miałam tą moją skromną kolekcje i nie miałam co z nią zrobić dlatego tez założyłam bloga aby coś tam o nich pisać, życie staje sie piękniejsze :)
* Mieszkasz w domu czy w bloku
W bloku ;/ dlatego tez sesje są nieco rzadko ... Wiecie jak to jest w mieście z ,,konikami". Wszyscy patrzą sie jak na kosmitę xD No chyba że tak wyglądam o.O
* Czy Twoi rodzice wiedzą o blogu?
Tak, dowiedzieli się niedawno xd
* Czy mówiłaś znajomym w szkole o nim, lub dawałaś im adres? Jeśli tak, co było dalej?
Tak ale tym którym najbadziej ufam ^^ Ich słowa ( cytuje):
,,Aha fajnie zajrzę " - zazwyczaj to tyle xD
* Czy podobają Ci się fiordy i pręga na koniu tej rasy? XD
Tak, śliczne są *.*


Teraz od Agnieszki Candy ;)
*Co byś powiedziała,gdyby do twojego pokoju weszło stado fioletowych radosnych pingwinków z ząbkami jak króliki,tańczących w rytmie polki z marchewkami W ZĘBACH? :3
Zaniemówiłabym xD A potem zabrała marchew w zęby i w rytm polki tańczyłabym z nimi XD
*Co byś zrobiła gdyby zaatakowały cię tęczowe kotki z kuwetami na głowie ,różowymi oczami,tańczące na zmutowanych krówko-świnkach i śpiewające przeboje Justina Biebera? ;3
Trudne pytanie xD Prawdopodobnie to bym ich jakoś pozabijała czy cuś ;D


To by bylo chyba wszystko ;) jeśli zapomniałam o kimś to przepraszam ^^
Pozdrawiam! PS; w niedziele biorę modele na sesje ;D
!! Czekam na pytankaaa !!
Wasza Roxy ;*
  

5 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi super ;)
    jeśli można to jeszcze dwa
    -Czy brałaś już udział w zawodach ?
    -Jeździłaś w westernie ? (na razie nie spotkałam takiej osoby)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, można jeszcze zadawać ;) dzięki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah,nie sądziłam ,że moje pytania tu będą xD
    Dzięki XD

    Pozdr,fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoczko ^^ odpowiadam na każde ;)pzdr!

    OdpowiedzUsuń