piątek, 25 grudnia 2015

Konkurs u Iskry i prezenty

Siemka! Na początku baner bo zapomne xD :
Biorę udział w konkursie u Iskry 
Oto baner:
 I zdjęcie na konkurs bo poczta odmawia ostatnio posłuszeństwa :/

 Ok , teraz czas na konkretny temat dla którego piszę te notkę - moje prezenty świąteczne :)
Nie przedłużając ... xD Dostałam 2 breyery w skali Traditional , tony słodyczy i kase. Pewnie zapytacie  jakie to modele ??? A więc pod choinką ( no nie pod jedną bo jeden model był pod moją a jeden u babci ale nie wnikajmy xD) znalazłam Don't look twice i Snowmana :D W sumie to wiedziałam co dostane ale ciiii... Przesyłam kilka ( tiaa kilkaaa...) zdjątek Breyerków i Chelsea.




Narka!
Roxy :*

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Breyery są śliczne
    pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba konie śliczne. Ja jeszcze czekam na mojego grullo pinto :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń