sobota, 26 września 2015

Sesja, zmiany, zaległy opis, info. . .

 Hejka ! jak tam u was w szkole bo u mnie nieźle ;) dzisiejszy post będzie o wszystkim i o niczym xd czyli  wieeele zmian,sesja, opis oraz kilka info :)  myślę że nie będzie nudno!  zapraszam do czytania ^^ aha i baaardzo dziękuję za liczne komentarze pod poprzednim postem <3 to bardzo motywuje :) może pod tym też tak będzie , co ?
Na dobry początek sesja :) Piorunek na lonży :)




[ tam widzicie moją nową przeszkodę a raczej drąg na podstawkach xd zrobioną z korka oraz wykałaczk ]
dalej macie zdjęcia White'y oraz Rio i Meli :)



ok. . . teraz będzie opis :)
Tzw. porcelanką jest źrebna klacz o imieniu Retrica :) dorwałam ją w sklepie z antykami. Ogólnie chciałam zobaczyć co jest w tym sklepie i gdy zobaczyłam ją stwierdziłam iż musi do mnie prędzej czy później trafić
 . . . i trafiła ^^ dużo nie ma co o niej mówić . . . jest biała , ma ,, wyrzeźbione " strzałki, i jest w skali LB :)
a niżej focie :)

równo ścięta grzywa
Widać brzuszek :)
dęba 

Co do zmian : 
No to taaak . . . jak pewnie zauważyliście na blogu kilka zmian w wyglądzie :) zmieniło się tło , kolory , czcionka i wiele innych detali. Moim zdaniem wygląda lepiej. Dodałam też listę blogów które czytam ^^ oraz stworzyłam zakładkę ,,Akcesoria" gdzie będą . . .  no akcesoria xd dla breyerów, schleich, collecta itd także zakładka z kolekcją jest zaktualizowana ( nie w całości xd ) :)   jak blog wam przypadł do gustu?
Info 
*A więc Amazing Breyers już nie będzie - to nie miało zbytnio sensu : / a poza tym znudziło mi się XD myślałam nad jakąś zabawą ale nie mam pomysłu. . . 
*Miałam zrobić sesję ale pogoda się zepsuła :( cały czas pada deszcz i jest zimno. . . brrrrrrrr :( 
*Na święta przybędzie do mnie Marwarek lub Frankel :) oraz masa innych figurek koni xd
*A czy wiecie może czy w Auchanie ( tzw. ąszą )są jakieś figurki , bo coś mi się kiedys obiło o uszy . . . 
*Może będzie kalendarz adwentowy i wtedy co 3 dni będzie post o tym co było w tych trzech okienkach otwartych w te trzy dni xd będzie sporo opisów :P
*Jeśli będzie śnieżek to ruszamy z sesyjką :)  
* W następnym poście Fito , nie schleich, nie breyer , nie collecta . . . ani żadna ze znanych firm ;)

Teraz przyszedł czas na sprawozdanie ze stadniny :) byłam wczoraj właśnie w stadninie i było świetnie :) znowu jeździłam na Nagieciaku <3 ( Nagietce )  - ach . . . galop , ten wiatr we włosach xd no i w grzywie :D troszkę później  wolta w   galopie i kilka ćwiczeń :)  extra było !  będę pracować tam w wolontariacie czyli pomagać siodłać konie , oprowadzać itd :) to by było na  tyle . . .  
Mam nadzieję że post był ciekawy :) pozdrawiam !
Donia 
  
                                                                                     


9 komentarzy:

  1. Fajna ta klacz :-) i śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) też pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bardziej podoba mi się Twój blog. Jedyne, co mogłabyś poprawić, to te buźki, których wszystkich jest pełno xD. Czekam na opisy Breyerków i innych koników ;3.
    Skomentuj, proszę:
    al-domingo-stables.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się pisać ich mniej ;) z chęcią skomentuje jakiś pościk , pozdrawiam !

      Usuń
  4. Fajny posteł.

    1. Szkoda
    2. Szkoda
    3. Super
    4. Nie mam pojęcia ;c Raczej nie, byłam wczoraj.
    5. Świetny pomysł
    6. Pjona! Zrobie tak samo.
    7. Czekam ^^

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :) Wpadniesz kiedyś na mojego? :D

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piorunek śliczny! **
    Porcelanowy konik przepiękny!
    Czekam z niecierpliwością na nowe postełki!
    Pozdrawiam!
    HermaArt

    OdpowiedzUsuń