wtorek, 13 października 2015

Fitto - wałach arabski

Cześć !
Na początek zdjęcie do konkursu fotograficznego u Schleich Mai  pt. ,, W ciepłe popołudnie ''  

 Post z konkursem znajdziecie tu :   LINK
Baner poniżej  :) 
 
 Pierwsza sprawa załatwiona , czas więc na kolejną czyli oficjalny post :)
 Dzisiejszy post ( jak już  wspominałam w samym tytule ) poświęcę pewnej figurce . . ta figurka nie jest z jakiejś znanej firmy , ma napisane od spodu ,, Made in China '' i nic szczególnego w niej niema . . .  skąd więc ją mam ?  Krótka historia. Znalazłam ją w pudełku ze starymi zabawkami z dzieciństwa  - i postanowiłam przygarnąć :)
Fitto Bello e Fresco - bo tak go nazwałam , jest łudząco podobny do ogiera / wałacha arabskiego schleich , taka jakby mała ,, podróbka". Mimo to bardzo go lubię. Przejdźmy do konkretnego opisu:

Konik jest w skali zbliżonej do SM ( Stablemathes ) - nawet nieco niższy. Jest gniady z łysiną na pysku, cieniowanie jest ok, tylko grzywa i ogon niedomalowane ( ale to i tak wiele jak na taką podróbkę ). Ma też podkowy, lecz strzałek brak. Uszy są  . . .  bardzo nietypowe jak na konia - takie owalne. Dla mnie to tylko mały szczegół ;) Co to masy z której jest zrobiony to zwykłe tworzywo zbliżone do gumy jak i do plastiku -bardzo łatwo wygiąć mu nogę xd Może kiedyś go przemaluję . . . ale jak będę miec odpowiednie farby ;) 
Tutaj macie resztę zdjęć tego przystojniaka ;p

ciekawe spojrzenie ;)


A teraz kolaż który zrobiłam specjalnie za ponad 1300 wyświetleń- uwielbiam robić takie kolaże nawet bez okazji :* 
Blog istnieje już ponad miesiąc ! : D dziękuję !

To by było tyle na dziś ! piszcie jak podoba wam się Fitto :) 
Pozdrawiam ! 
Donia :*

8 komentarzy:

  1. Konieł jest jakiś zbyt plastikowy, tak wygląda XD Fajna fotka. Dzięki za udział ;3 Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoczko:) lubie angażować się w takie rzeczy :D nom niestety taki plastik ale żal mi go było ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak :3.
    Cudowne imię. Sama bym takiego nie wymyśliła ;----;

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny konik choć zgadzam sie z Mają wygląda na plastikowego.
    Zapraszam na mojego bloga http://stablehorseschleich.bloog.pl/
    Organizuja na nim konkurs na fotkę.
    Wpadnij!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny konik i zdjecie!:D
    Zapraszam do mnie, wczoraj zalozylam bloga, ale juz jest co czytac :)
    http://goldrepublicstablespl.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń