poniedziałek, 14 września 2015

Nowości - schleich :D

Cześć ! dziś  będzie post z nowościami schleich, czyli zakupami u mojej koleżanki ( które wcześniej zapowiadałam ) za pół ceny ;D dorzucę rzecz jasna coś ze stadniny ale to pod koniec :) posty będą zamieszczane co kilka dni,  nie codziennie , ponieważ sami wiecie - szkoła ;( w moim przypadku 1 gim. i narazie jeszcze jako tako pełno zadań nie mamy ale już w przyszłym tygodniu zacznie się . . . obiecuję , że zawsze znajdę dla tego bloga czas i nie zostawie was bez powiadomienia ;) jeśli będzie coraz mniej wyświetleń  i kometarzy ~  będę pisała coraz rzadziej więc jeśli CHCECIE posty , to paczajcie tu i piszcie komki :) ( nie zmuszam xd ) a więc życzę miłego czytania ^^

lipicanka  2012, wyprodukowana w Chinach,  ślicznotka ;* maść jasnosiwa - całkowicie biała , szara grzywa spleciona w . . . [ nie wiem co to jest ale zbliżone do warkocza xd ] powiedzmy jakąś fryzurę , ogon falowany . Kopyta prawie jednolite , ciemno szare albo ciemno brązowe z rozjaśnieniami. Cieniowanie na pysku dodaje jej uroku. . . poza to chyba spokojny galop ale nie jestem do końca pewna, będzie koniem ujeżdżeniowym , ale na razie czeka ją pożądny trening xd klaczka dostała imię White Beauty :)


ogólnie to fajny model ;) polecam :)

ogier islandzki nieco starszy bo z 2011 roku, maści czekoladowo srokatej ( wiem że nie istnieje taka maść ale to po prostu tak wygląda xd ) , kruczo czarna grzywa , kopyta jasno szare. Jest ukazany w szybkim kłusie i łudząco przypomina mi konia huculskiego, nie wiem czemu . . . ;) ogierek dostał imię Piorun i będzie koniem do nauki jazdy :)
także polecam ten model <3

klacz kuca fell 2012 r, , maści nie wiem jakiej xd , grzywa ciemno brązowa z rozjaśnieniami, posiada szczotki pęcinowe, rusza chyba do stępa. Klaczka ma bardzo łagodne spojrzenie , będzie zapewne koniem do nauki jazdy dla początkujących , jest spokojna i zrównoważona oraz idealnie się do tego nadaje. Piękność dostała imię Nagietka , tak jak moja ulubienica ze stadniny ;*


bardzo fajny konik :)
źrebaczek falabella 2010 <3 słodziak ;* srokate maleństwo , córka Mufinki o imieniu Iskierka ;) jak na swój wzrost to dość odważna xd druga maskotka naszej stajni ^^ cóż tu więcej pisać . . . konik jest śliczny ;*

co za porównanie . . . xd
Ostatni nabytek - wycofane tygrysiątko białe (bawiące się) - o imieniu Psotka <3 śnieżno biała z czarnymi pręgami ;) szczegółowo pomalowana, chociaż pręgi na plecach są nieco jaśniejsze od tych na ogonie i nwm czy to specjalnie czy co ? ale i tak słodziak ;*
tajgerek :D widać tutaj te paski właśnie . . .

,, Piąteczka ! "
tutaj macie porównania do innych schleich :)




no i wszystkie nabyteczki ;) Psotka, Iskierka, White Beauty, Piorun i Nagietka :) jestem z nich bardzo zadowolona i polecam wszystkie 5 ^^

Teraz sprawozdanie ze stadniny :D znowu na Nagieci <3 było świetnie . . . :) po rozgrzewce i kłusiku był przejazd przez cavalettki , klaczka kilka razy stuknęła kopytem o drąg, ale ogólnie to nieźle jej szło :D
później było nieco wyżej i też było kilka błędów ale za 3 razem było idealnie ;) po tych ćwiczeniach pani podniosła co drugi drąg , tak aby koń musiał jeszcze wyżej podnieść nogę . Było troszkę stresu , ale Nagieciakowi poszło świetnie (  przy 3 przejazdach nie stukęła ani raz ) . . . a jednak ten leniuszek coś tam potrafi xd potem znowu kłus , wolty , zmiany kierunku itd a pod koniec galop :D z rozpędu Klacz wjechała na drągi i wykonała ( niewysoki ale ) skok xd troszkę się wystraszyłam , ale jej zaufałam  i wyszło na dobre :) no a później tylko stepowanie , odpoczynek i koniec :) uważam że było świetnie :) tutaj link do mojej stadninki  Stanica Hucuł :) 

TUTAJ MÓJ DRUGI BLOG w którym opisuję życie stadniny schleich ( zamiast opowiadania)
to pa ♥



10 komentarzy:

  1. U mnie w szkole już miałam sprawdzian z matmy i kartkówkę z przyrody :/. A jestem o rok młodsza... Jeśli natomiast chodzi o opisy, na początku POPRAW ŚWIATŁO, bo mi oczy wysiądą o.0. Fotki do opisów rób na przykład rano lub jak jest jeszcze jasno. Prócz tego opisuj konie na jakimś konkretnym tle, np. kolorowej kartce papieru. Ok. Teraz kwestia samego opisu. Powinien nie być w takim "haosie". Haha, tu to się nie rozgadam, bo nie mam się do czego przyczepić ;). A tak wgl, gratuluję modeli! I zazdroszczę lipicanki... :3
    Zapraszam do skomentowania!
    al-drago-stables.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alarm! Zły adres! To dobry:
      al-domingo-stables.blogspot.com

      Usuń
  2. Gratki. Ja mam tylko lipicankę, lubię ją bardzo (jak większość mych modeli). Oczywiście wpadne na bloga. Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Modele niekoniecznie w moim guście, po za Islandzkim kucem którego ubóstwiam i posiadam na swojej półce :)
    Ale tygrysiątko mnie urzekło

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety światło było jakie było ;/ z pewnością to zmienię. Niestety to było takie spontaniczne xd dziękuję wszyskim za komentarze i również pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Lipicanka ma grzywę zaplecioną w warkocz dobierany :), ładna jest, bardzo lubię siwe konie, choć Schleich nie zbieram, jestem wierną fanką Collecty :). Bardzo fajny blog, miło się czytalo, pozdrawiam ;)
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest klacz lipican, ja też ją mam :-)
    Zapraszam na mojego bloga: http://stadnina-horsesamory.blogspot.com/ :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki :) również was pozdrawiam ;D ^^ z chęcią wpadne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę ładne figurki ♥

    http://motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuc islandzki jest pokazany w tölcie

    OdpowiedzUsuń