poniedziałek, 7 września 2015

;( i dużo ważnych spraw

Hejka, jestem troszkę zdołowana :( wiecie czemu? pewnie nie. . . albo. . . nwm xd straszna wiadomość . . . Na świeta  nie bd ( prawdopodobnie )  Marwari ;( wycofali go [*] szkodaaa , ale będzie chociaż SBH Phoenix, totalna załamka ;( jeśli ktoś wie może , gdzie można go jeszcze zdobyć ,piszcie koniecznie w komentarzu :) będę bardzo wdzięczna :)
Nastepna wiadomość jest bardziej happy :) moja koleżanka sprzeda mi chyba schleichy :D
są to klacz kuca fell, lipicanka i jeszcze inne :D oczywiście kol. jeszcze musi przemyśleć ale wstępnie to się cieszę :) jutro idę oglądnąć w jakim są stanie :D
zapraszam na bloga schleich Cysi   click  :)

Jadę też jutro na jazdę konną :D postaram się o zdjatka ;) chociaż aparat fika sobie ostatnio  i odmawia posłuszeństwa ; / xd ciekawe czy będę znowu galopowała :D ostatnio podczas jazdy wypadła mi noga ze strzemienia podczas galopu na Nagietce ( gniada klaczka huculska ),  ,,troszkę'' się wystraszyłam i o mało co nie spadłam ;[ sam galop tego grubaska był cudem , bo ostanio była nieco uparta ;o pani stwierdziła że bardzo dobrze idzie mi jazda na niej  i do siebie pasujemy , nwm jakim cudem  xd ale. . .  przyznam, przyzwycziłam się do tego leniuszka :) teraz czas na sesyjkę ( aczkolwiek krótką ) , którą zapowiedziałam w poprzednim poście :)
zaczynajmy ! ! !

 tak, tak dobrze widzicie . . . to jest koń na gałęzi xd Pestka w roli głównej ;*

 Nuciak :)
 Nuciak ( Nuta ) i Pestuch ( Pestka ) ♥

Rio ;)
więcej zdjęć gdzieś się zagubiło nie wiedzieć czemu xd wracając do prezentów to jeśli jakiś breyer trad. mi się spodoba to go dostanę na swieta, a jeśli nie to najwyżej jakiś classic , stablemathes, schleich lub collectA w cenie breyera :) w miarę zrozumiałe prawda xd ???teraz czas na ogłowie bezwędzidłowe dla Franki ( Franciski ) , nie jest to jakaś nowość , bo każdy potrafi takie zrobić ,ale . . . żeby post nie był krótki postanowiłam dodać :) nie miałam wtedy przy sobie pasków, kółek , sznurków itp dlatego jest to bardzo skromne xd bez zbędnego nawijania , zapraszam do czytania ( ale rym xd )

 wraz z Justyną ♥
 z przodku :)
. . . wodze są dłuższe ale ludzik musi  mieć je zawinięte wokół ręki ponieważ inaczej -  spada ; /

musiałam dodać  xd
PYTANIA :
* zorganizować zabawy  typu : dodaje zdjecie cześci ciała pewnego konika a wy odgadujecie jaki to model ??? ;)
* jakie polecacie breyerki?
* gdzie można zdobyć Marwari?
* sklep na którym zamawiacie modele :)
No to tyle na dziś  :) pa ♥
Donia




3 komentarze:

  1. Fajny post i zdjęcia. Właśnie napisałam że go wycofali u Capricorn... Szkoda że go wycofali.... Myśl nad kolejnym ;3 Na jej bloga wpadnę. Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, :) Szkoda że go wycofali ;( Tego bloga Schleich Cysi prowadzę ja,ale najbardziej zapraszam na blog Motek Kotka - http://motekkotka5.blogspot.com

    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Proponuje napisać do Capricorn, na monocerusie aktualnie nie ma, ale może jeszcze na magazynach mają i będzie mogła zamówić jeszcze.

    OdpowiedzUsuń