sobota, 5 września 2015

Hejka :)

Wracam po troszkę dłuższej przerwie , powód to po prostu brak weny, ale także aparat który nie chciał wyostrzać zdjęć . . . a więc  to tak , wiele się nie zmieniło , nowych nabytków na razie nie ma , ale mysle że będą gdy dostane resztę kieszonkowego :) WoW ponad 1 tyś. wyświetleń i więcej komentarzy :D a jednak ktoś tu zagląda ;")
niezmiernie się  cieszę i bardzo dziękuję wszystkim czytelnikom  ! to dzięki Wam ! ;* :* :* ! ! ! w szczególności ogromne podziękowania dla takich osób jak Schleich Mai  , Ikulina xD, lilith , Magdalena Wroblewska, Inna Inaczej , Karrosi, Carmen , Malia i Zafira Zafirka za liczne komentarze i wyświetlenia :)
to dzięki wam nie poprzestałam na blogowaniu , już myślałam ,, to nie ma sensu , piszę na marne , nikt tego nie czyta'' . . . a tutaj taka niespodzianka :D miałam wam powiedzieć  że waham się nad odejściem. . . ale gdy to zobaczyłam to po prostu brak słów. . . ( w pozytywnym znaczeniu oczywiście :) xD ) mam tu dla was kilka zdjęć z festynu w mojej statninie ( Hucuł ) w Sułkowicach , opis zestawu skokowe i może coś tam jeszcze dorzucę  :) zapraszam do oglądania !

? i Natan <3 w stępie

? i Wałcz <3 juz kończy

? i Portos <3 ciasny przejazd między belami słomy

kolejne spotkanie z kol. kolekcjonerką :) zdj. pt ,,zamieszanie figurkowe'' xd

teraz czas na opisik :)

 zacznijmy od siodła . . . mniej elastyczne niż od zestawu rekreacyjnego , szczegółowe chociaż mniej dokładnie pomalowane , zdj. niżej
 tak wyglada z boczku . . .

 ludzik - Mela , jakoś tak dziwnie się patrzy xd ogólnie można stwierdzić że szczegółowo i dokładnie pomalowany , ręce troszkę wydają się duże ale nie przeszkadza mi to ;)

 Uzda udana , bardzo mi się podoba , widać wszystkie sprzączki itp.

zestaw dedykowany jest dla klaczy hanowerskiej i wygląda na niej świetnie :) tak ogólnie to . . . bardzo polecam ten zestaw  :) jest świetny ;*
jak myślicie , co pojawi się w następnym poście ? tak, tak właśnie , sesja :) i jeszcze coś się znajdzie :)
a więc tak , mam pewne pytanie do Was . . . czy chcecie abym pisała czasem coś o mojej stadninie , koniach , jazdach itp. ? jest taka możliwość , Wy tutaj decydujecie ;* dobra , to ja już kończę , paa ♥
Donia ^^

                            


4 komentarze:

  1. Nie ma za co :) Fajny ten zestaw ale malowanie siodła słabe. Tak, pisz o stadninie. Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :D

    Zapraszam do siebie! :)

    http://motekkotka5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wstąpie chętnie :) pzdr :)

    OdpowiedzUsuń