czwartek, 1 grudnia 2016

Święta tuż tuż...

Hej Kochani :)
Nareszcie znalazłam chwile by coś tutaj napisać. Ostatnie tygodnie spędzam naprawdę w biegu. Wstaje, idę do szkoły, wracam,  odrabiam zadania, załatwiam sprawy pozaszkolne i schodzi mi to zwykle do 23. Sprawdzianów coraz więcej -kolejna fala, wręcz tsunami. A oceny takie sobie. Bez zbędnego gadania przejdźmy do sedna posta. Stęskniłam się za pisaniem,  za weną i za Wami. Modele stały na półce lekko zakurzone (chociaż regularnie wycierane xd). A święta zbliżają się wielkimi krokami, w końcu dzisiaj już 1 grudnia. Można zainwestować w kalendarz adwentowy (skład tegorocznego schleichowego niezbyt mnie zadowala dlatego pozostaje przy czekoladkach :3)
Czuje że przez przerwę w pisaniu trochę wybiłam się z rytmu. Z góry przepraszam za chaotyczny post xd
Czuje już ten "zapach" świąt, uwielbiam je, a wy?  Mnóstwo ozdób,  akcesorii świątecznych, reklam w telewizji. Śnieg lekko pruszy a za oknem robi się ciemno. Gdzieś w radiu usłyszeć można,, Last Christmas "i inne tego typu piosenki. Atmosfera robi się ciepła i przytulna mimo że na dworze coraz zimniej. Pachnie piernikami (ehh u mnie jeszcze nie ale u sąsiadki tak xd). Nie mogę doczekać się świąt a wy?
Macie już ustalone co chcecie dostać? Czy może macie niespodziankę?
Do mnie 6 grudnia zawita Arsen -pewien ogier z Collecty.  Póki co nie zdradzę Wam co to za model. Możecie strzelać w komach. Żeby było łatwiej dodam że jest na  2016r.;)
Ja już żegnam się z Wami , postaram się wpaść na Wasze blogi i skomentować coś
Pozdrawiam cieplutko i świątecznie
Roxy

6 komentarzy:

  1. świetny post!!!
    ja też czuje już święta miło to
    odpisałaś nie umiem już doczekać sie wigili ;) i przyznam szczerze stęskniłam się za Tobą ;*
    fajnie że wróciłaś a sprawdziany doskonale rozumiem sama tak mam.
    pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejne posty ! ❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się stęskniłam! ❤
    Tez pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No witaj, kochana Roxy ♥
    A ja się stęskniłam za Twoim blogiem! Płaczę z radości! ♥
    O gosh, model z CollectY? Poddaję się przed 1 próbą, nie mam zielonego pojęcia! XD Chociaż... Nie, to odpada! :)
    Już sobie załatwiłam kilka prezentów, przede wszystkim film i kalendarz ♥ (ale to nie byle jaki film, w reżyserii Burtona :), a kalendarz... Zobaczysz na blogu :)) Moje modele stoją a ja biedna nie wiem, co z nimi zrobić... ;0
    Kocham Boże Narodzenie ♥ Ale brak śniegu to katorga...!
    Pozdrawiam i czekam, czekam, wyrywam się do następnego posta! :D
    Ciesze się, że wróciłaś - skomentujesz mojego nowego posta? :)Helena Depp ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Stęskniłam się za Twoim blogiem, masz lekkie pióro i bardzo przyjemnie się czyta.
    Hmm, może Arden? ;) Nie mam pojęcia, strzelam w ciemno, ale taka zabawa zawsze bywa fajna!
    U mnie jeszcze nie czuć aż tak atmosfery, aczkolwiek rzeczywiście w domu dekoracje świąteczne już są obecne, teraz jeszcze choinka. <3
    Pozdrawiam, zapraszam również do mnie:
    kamillakur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń