wtorek, 23 sierpnia 2016

Rok z Wami ♥

Hej Kochani !
Jak widać po tytule równy rok temu czyli 23 sierpnia 2015 r. został założony owy blog. Na początku nosił nazwę Schleich Doni, potem Life with Roxy a następnie Schleich Roxy czyli nazwę obecną. Kto jest ze mną od dawna to pamięta :)


Jak sobie przypomnę te moje stare posty ... styl pisania i tematykę to - szczerze? leje ze śmiechu :') 
Pierwszym postem na poważnie był opis Australian Stock Horse z Collecty ( przy jakże wspaniałym tle xd) nie było chyba tak tragicznie 
Każdy od czegoś zaczynał :) Pierwsza sesja , pierwsze opisy ...No starałam się jakoś :D Potem doszły opisy ze stajni o moich jazdach hehs ...Jak sobie pomyśle że tamte całe wakacje spędziłam w siodle  to .... strasznie mi tego brakuje ;c Roxy nie rozklejaj się please
Pierwszą osobą która skomentowała mojego posta była Maya z bloga Schleich Mai ( obecnie Figurki Mają Duszę) To dzięki niej nie zwątpiłam - Dziękuję ♥
Później też były wzloty i upadki i takie tam ale postanowiłam się nie poddać :) I takim oto cudem tu jestem i pisze dalej :D

POWSPOMINAJMY 
Sesja Zimowa- Focus
Spotkanie z młodszą kolekcjonerką
opis zestawu :')
Pierwsza typowo terenowa sesja
Pierwsze tło :)
nowa ujeżdżalnia
świąteczne prezenty
Unpackingi
zdjęcia z Elviskiem
ręcznie robione kantarki i akcesoria
 terenowe sesje Breyerów :)
Oj dużo tego było <3

Teraz czas na małe statystyki:
Łączna liczba wyświetleń: 14712
Posty: 105
Opublikowane komentarze: 708 ( razem z moimi )
Obserwatorzy: 6
Wszystkie modele: 87

Oraz podziękowanie:
Dziękuję za wspaniałe i motywujące komentarze oraz masę wyświetleń ♥ 
Wypiszę tutaj nicki tych przemiłych świetnych osóbek które postanowiły coś tu skrobnąć , pomagały mi oraz mnie wspierały :) (  nawet te które napisały tylko jeden komentarz ;))
Yuki Hirasawa, Emma Granger, Ikulina, Equinox, Maya, Lilith, Olivia, Juliett,Iskra, Magdalena Wróblewska, Wioletta Stefan, Delfina, Bianka, Karossi, Ashumaru, Veronika Whalenight, Wolfblood Stable, Ines, Keira, Cebra Salvaje, Lovely Books, Nika, Julka, Jagoda Szylar, Riley Horse, Mireille, Magda Wronka, Stars Shadows Stables, Stajnia Marzenie, Sara Miłośnik Koni, Rozbrykany Kucyk, Sara Łukasik, Shadow, Unique Aria, Inna Inaczej, Ida Lewandowska, Amelka Majki, Cysia, Tara Studios, Carmen, Malia, Zafira, Shell, Mirami, Alicja G, NMR schleich, kitunia, Haley Eveninglake, Amelia Mikulska, Pestka, Julia Brzezińska, Magdalena Zajęcka, Kathy Leonia, Laurie Blogg, kuukai, Emilia Czyrny, Martika Ścierka Wazon,  Koniara xD, Ola Kłeczek,
>kolejność przypadkowa< 
-jeżeli kogoś nie wypisałam to przepraszam- 
Teraz zdałam sobie sprawe ile Was jest xd O.o
Dziękuję jeszcze raz !!!♥
Ich blogi znajdziecie w zakładce To co Czytam
 Podziękowania należą się również osobom z Mini Chatu !Dzięki!
Naprawdę nie sądziłam że wytrwam rok :D
Cieszę się że przypadł Wam do gustu mój styl pisania i ogólnie blog :)
Pozdrawiam cieplutko i do następnego c;
Roxy



7 komentarzy:

  1. No Roxy,należą Ci sie gromkie brawa!! Gratuluje wytrwalosci i chceci do utrzymywania tego bloga! Musze przyznac ze piszesz naprawde swietnie i z niecierpliwoscia na nastepne posty :)
    Jestes naprawde swietna blogerka, wiec nie dziwie sie ze wyswietlenia szybko leca w gore ;)
    A tak ogolnie to jejku, duzo masz tych modeli xd
    Dziekuje ze mnie uwzglednilas w osobach ktore cos tu pisza XD
    Pozdro jak zawsze,
    Yuki Hirasawa :3 ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowa ❤ no modeli juz sporo, niedługo nową półkę trzeba kupić Xd
      Nmzc, w końcu na bieżąco komentowalas posty wiec jak mogłabym cie nie uwzględnić ;)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jejku Roxy !!! gratuluję i mimo , że
    nie jestem z tobą rok to nie wyobrażam sobie dalej nie zerkać na twojego bloga jest po prostu FANTASTYCZNY :3
    świetnie prowadzony przez ciebie ! Jesteś fantastyczną
    blogerką jedną z moich ulubionych <3
    Pozdrawiam i oby tak dalej !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Dziękuję Kochana ❤ ciesze się ze blog się podoba :)
      Twój tez jest świetny!
      Pozdrawiam również ;*

      Usuń
  3. Już rok...gratuluję wytrwałości i nie ma za co,bo twój blog porostu czytam jak najciekawsza ksiażkę na świecie lub coś w tym stylu:)Z każdym postem i dniem nie moge sie doczekać aż wstawisz nastepnego posta;)Pozdrawiam

    PS Dużo masz już modeli,tylko pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słówka, to bardzo motywuje i robi się ciepło na serduszku c;
      Również pozdrawiam, a post niebawem :)

      Usuń
  4. (Przed chwilą myślałam, że mam dwa chomiki w klatce, tak mi mignął cień przed oczami...)
    Pierwsze urodziny bloga to naprawdę ważna chwila, gratuluję tych wszystkich pięknych chwil podczas całego roku w świecie blogowania, warto było założyć tak świetnego bloga, który już jest jednym z popularniejszych (ja się do tego grona nie zaliczam, coś Ty! XD)!!! :)
    Nie, wcale! Nie komentuję Twego bloga, nie czytam notek, nie poleciłam go! XD
    No, była Emma Granger, była i się zestarzała - jej młodym odpowiednikiem jest Helena Depp ♥
    Warto powspominać te stare i dobre czasy, gdy było się zagubioną osóbką wśród przestróg blogowania - tego nie wolno, tak tak masz zrobić... Trzeba było znieść te pierwsze dni, tygodnie... Efekt u każdego jest inny, lecz po roku można zauważyć przepiękności ♥ Nie musisz nam dziękować, też Twoje wysiłki są tu doceniane, każde zdjęcie z precyzją wykonane, godziny szukania odpowiedniego zakupu modela, godziny stresu (może nie u każdego) podczas wykonywania akcesoriów - czy się spodoba, czy jest do bani? Jestem pod wrażeniem Twych osiągnięć - nie każdy ma smykałkę do oczarowania widzów :D
    Modeli przybędzie masa, będzie o czym pisać (;
    A pasmanterie wydadzą tony materiałów dla Ciebie, byś mogła tworzyć to, co kochasz ♥
    Pozdrowienia gorące jak rozgrzane z radości i szczęścia serce ♥ Dalej bloguj i nie chcę mieć podobnej sytuacji, co opisałam w poście o mym dziwnym śnie!
    Trzymaj się kochana, masz wielki talent i dobrze go wykorzystaj! Będzie co opowiadać przyszłym pokoleniom :)
    Zapraszam serdecznie do mnie!
    To co, dotrwamy do lat 10? :D
    Helena Depp ♥

    OdpowiedzUsuń