czwartek, 21 lipca 2016

Opisowy zawrót głowy nadciąga...

Hej Kochani!
Dzisiaj post typowo informacyjny, tak abyście wiedzieli czego możecie sie spodziewać.
A więc na początku , po pierwsze - juz wróciłam z wakacji - narobiłam mnóstwo fotek nie tylko na aparacie ,a wiec niebawem pojawią się na blogu :) notki będą regularnie dodawane tak jak przed wyjazdem
Po drugie- musze nadrobić 2 speciale , opis katalogu Horse Scene plus opis klaczy lipicańskiej wersja wycofana
Po trzecie-opis klaczy camargue z Collecty ( przygarnęłam tuż przed wyjazdem) , opis breyer Classic którego otrzymałam na urodziny, dwa źrebki z Collecty które nabyłam nad morzem w Rossmanie, oraz 2 wycofance które przyjada do mnie może jeszcze w tym tygodniu ;)
no i jeszcze opis Apalossy z Collecty którego dostanę od Yuki :)
Po czwarte - nowa odsłona półek
Po piąte - TAG od Ikuliny :) (Dzięki!)
a na koniec
KILKA PYTAŃ:
1. Chcecie post o moich wszystkich wycofanych modelach ?
2. Post o urodzinowych prezentach ?
Okey, to na dziś tyle :)
Mam nadzieje ze uwzględniłam wszystko ^^
Pozdrawiam cieplutko ♥
Roxy

6 komentarzy:

  1. Fajnie ze zrobisz opis mojego konika :)
    Jestem i za punktem 1 i za punktem 2, chetnie poczytam xd ^^
    Czekam na nowe posty :D
    Pozdrowionka,
    Yuki :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog!Sama pewnie ci nie dorównam,na szczęście są tacy ludzie jak ty dzięki ,którym można się zachwycać takimi rzeczami!Zapraszam czytelników na mojego bloga: http://sksclasshorse.blogspot.com/
    Pozdro,
    Ines:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorównasz <3
      Twój blog jest również świetny :D
      Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Chwila, muszę to ułożyć w porządku:
    1 - Twoje zdjęcia przepięknie się prezentują, jesteśmy Twymi wiernymi fanami ♥
    2 - Będziemy czekać i na pewno Twoje wpisy nas powalą na podłogę ♥
    3 - Oj, jak ja marzę o tej klaczycy... Niby mam ją w zasięgu ręki, a zawsze... Jakby się oddala.. :(
    4 - Tam będą Twe modele? Superowa wiadomość ♥
    5 - Też zostałam nominowana, wykonałam TAg, jeśli chcesz, zapraszam na blog!
    ***
    A teraz pytania:
    1. No raczej! WSZYSTKIE TWE MODELE ZASŁUGUJĄ NA PODZIW ♥
    2. Z chęcią, madame! "Ogrodnicy zasadzili białe róże, choć wyraźnie prosiłam o czerwone."
    'Zawsze można kazać je przemalować.'
    Pozdrowienia i zapraszam do mnie!
    3maj się!
    Ymma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju Emmo ♥ dziękuje za tak wspaniały komentarz i tyyyle komplementów ^^
      Również pozdrawiam i lecę na Twe blogi!

      Usuń