niedziela, 21 lutego 2016

Bla Bla #1

Hejoszki :)
Co tam u Was, jak leci?
Dziękuję za tyyle komków pod ostatnim postem ! ;*
Jesteście najlepsi !
Na drugim blogu notka KLIK

Przejdźmy do notki:
 Tytuł mógł was nieco zastanowić czy też zaintrygować. Otóż tak... Postanawiam Stworzyć serię pt. Bla Bla gdzie będę pisała o różnych moich rozważaniach, takie typowe moje pogaduszki, co mnie gnębi, wnerwia, rozśmiesza do łez, co robię w wolnym czasie etc.
Jesu, kolejna seria? Roxy hamuj xD

Kilka argumentów dlaczego akurat ta seria a nie inna?
Ehmehem yyy ....no....eee
Po pierwsze pisanie nie zajmuje bardzo dużo czasu którego mi brak bo fala sprawdzianów nadciąga, nadciągnęła i nadciągać będzie przez najbliższe 3 tygodnie ....
Po drugie jest ona na swój sposób wyjątkowa może nawet ciekawa hahah bardzo zabawne
Po trzecie mogłabym pisać na telefonie, wtedy posty byłyby częściej 
>bo mój kochany wielmożny telefon nie chce przesłać zdjęć  ----> co się równa z brakiem zdjęć podczas postów na szybko<
Po czwarte lubię tak sobie czasem popisać itd I wy również moglibyście włączyć się do dyskusji w komentarzach, czy po prostu przedstawić swoją opinie ^.^

To już wiecie o co chodzi a więc do dzieła ;D

 Na początku chciałam odnieść się do  serii DIY  którą stworzę na pomysł Art. Będzie ona chb na YT chociaż tutaj na blogu w sumie też....
> a w tle buuuuu znowu seriaaaa<
Ukazał się tutaj posteł zatytuowany TUTORIAL #1 ale to takie .... no... ta nazwa nie przemawia do mnie dlatego będzie DIY ^^

Wy też macie czasem chęć napisania na blogu czegoś co nie jest z nim kompletnie związane ?
Ja tak miewam... Chciałam kiedyś tutaj pisać co tam sb porabiam  po południu, jak jest w mojej szkole, co ciekawego się dzieje itd. ale coś mnie blokowało...
Wydaje mi się że to moje zobowiązanie do pisania na jeden temat, no ale ileż można. . . W sumie to sama  postanowiłam pisać o schleichach, no właśnie tylko o schleichach ....
Są dwie strony medalu:
z jednej - taka jest tematyka bloga,  o tym się pisze itd
z drugiej- raz za czas trzeba coś zmienić bo wiadomo zmiany są potrzebne, żeby nie było nudno itd
No i stoję tak po środku i nie mogę rozwazyć czy pozostać przy modelach i nadal nawijać o nich bez końca , robić sesje , dodawać opisy czy  pisać o moim prywatnym życiu, co sie u mnie ciekawego dzieje - wiecie o co chodzi...
Z czasem pisanie o jednej rzeczy staje się nudne .... Nwm jak wg was ale dla mnie to takie...no wiecie....
Kiedyś wpadłam na pomysł żeby stworzyć bloga nawet o modzie xD
tak ty to się na tym znasz jak hydraulik na jeździe konnej  
  Możecie udzielić się w komku jesli macie coś ciekawego do powiedzenia :)

Jedno wiem - bloga nie zamknę <3

To ja już zmykam !
Cieplutko pozdrawiam wszystkich a w szczególności  Art, Cysię, Zozikową i całą resztę ciekawych osóbek
Roxy






8 komentarzy:

  1. Ja jestem jak najbardziej pozytywnie nastawiona do nowych serii. Blog może być o figurkach, ale odskocznia w innej tematyce co jakiś czas jest na pewno fajna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie serie mogą być naprawdę fajne ;)
    Z chęcią poczytam przemyślenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie serie mogą być naprawdę fajne ;)
    Z chęcią poczytam przemyślenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcieć new seria!!! :D
    Wtedy blog wiele zyska ;D
    Pozdrowionka Roxxy xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, ja mam podobie!
    Kocham po prostu gadać, pisać nie na temat. Ale gdy się chodzi do szkoły, to zwykle tego zrobić się nie da...
    Ale warto się podzielić informacjami z innymi... :-)
    Ja staram się tych niepotrzebnych notek nie pisać, ale sama wiesz...
    A po za tym, dzięki za wzmiankę o.mnie! XD
    Pozderki! Zapraszam do mnie, n/n!
    Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, ja mam podobie!
    Kocham po prostu gadać, pisać nie na temat. Ale gdy się chodzi do szkoły, to zwykle tego zrobić się nie da...
    Ale warto się podzielić informacjami z innymi... :-)
    Ja staram się tych niepotrzebnych notek nie pisać, ale sama wiesz...
    A po za tym, dzięki za wzmiankę o.mnie! XD
    Pozderki! Zapraszam do mnie, n/n!
    Art

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że nie przestajesz pisać na blogu! ♥ Tak wiem zmiany zawsze następują. Ja bym chętnie czytała nadal o modelach konisiów jak i o twoim życiu tak jak chciałaś. A może byś zrobiła zakładkę na ten temat:B
    Pozdrawiam i czekam na kolejnego posta :)

    OdpowiedzUsuń